Sydämen syke päässä ja korvassa
Kuuletko sykkeen korvassa? Onkohan normaalia. Ei kuulu koko aikaa, mutta aina rasituksessa tai jos vaihdan asentoa. Verenpainekin on normaali. Näin on ollut ainakin 10 vuotta.
Kommentit (3)
Muiden asioiden takia on otettu nuokin jutut ja kaikki normaalia. Lääkärikään ei ole ottanut asiaan juuri kantaa, sanoi että joillain se vaan kuuluu. Luultavasti olen lapsesta astin kuullut, varsinkin sängyssä maatessa. Mietin vaan,. että välillä saattaa olla pitkään ettei kuulu mitään. Onko se sitten lihaksiston tilasta kiinni vai siitä että siihen kiinnittää huomion... Ainakin jos on dieetillä tai energiavaje, se kuuluu...
"Ainakin jos on dieetillä tai energiavaje, se kuuluu..."
Saman huomannut.
En tiedä mitä on (välillä pelkäsin jotain verenvuoto-juttua tai kasvainta), mutta ärsyttävää.
Mennään näillä jyskytyksillä vaan eteenpäin. Ehkä se joskus selviää. tai ei.
Onneksi muutoin on ihan hyvin - siitä pitänee muistaa iloita. :)
Käy labrassa. Pitää tarkistaa hemoglobiini ja kilpirauhasarvot.
Mua alkoi vaivaamaan tsuh tsuh tsuh äänet vasemman korvan takana 2009.
HB oli 72,Jippii!, kovan kuntoilun ja dieetin takia. Magneettikuvauksessa ei löydetty päästä mitään. HB saatiin ylös ok, mutta tsuh tsuh sydämen tahtiin jäi samoin ilmeten kuin sulla.
2012 syksyllä menin uudellee lääkäriin. Muuten veriarvot huippuhyvät,mutta todettiin kilpirauhasen vajaatoiminta,johon aloitettiin lääkitys.. Sillä tiellä ollaan. Eikä muuten ole helppoa kaikkine lisäoireineen,mitä nyt ymmärrän sen aiheuttaneen jo kauemman aikaa... Hormonit sekaisin, huonontunut kuulo, heikentynyt kunto, väsymys, hitaus ja kömpelyys... Jne jne.. Joku neropatti pilkkaa tästä nyt varmasti, onnea!, mutta näin mä koen asian. Enkä ole yksin jutun kanssa.
T. Yksi joka nyt on piristynyt lääkityksen ansiosta, mutta tekee kovaa työtä että saa fysiikan kuntoon ja lääkemäärän kohdalleen... Arvot kun ei aina voi pysyä samassa.. ois kai liian helppoa