Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi amisjätkät on jotenkin niin tyhmiä?

Vierailija
01.03.2019 |

Siis ainakin puuduttavan yksinkertaisia, vaikka toki olisivatkin jostain Spesssssifistä asiasta kiinnostuneita. Kuten autonkorjaaaamisesta?

Eikö ne ikinä lue mitään??

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei

Vierailija
2/37 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku aivotoiminnan hitaus niillä on. Osaa vaan rassaa autoja eikä muita kiinnostuksen kohteita sitten olekaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskee 70-96% amismuijistakin. Tyhmiä pissiksiä, joilla tavoitteena pääasiassa vaan miellyttää miestä.

Vierailija
4/37 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jö parturikampaajat meikkkaa ja ripaet ojossa.

Vierailija
5/37 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok eli kun olen amiksessa opiskellut kirjanpitäjäksi niin elämäni tavoite on miellyttää miestä?

Samoin puuseppä mieheni joka tekee kalliita design-huonekaluja ja käyttöesineitä, on tyhmä ja yksinkertainen, koska amis.

Vierailija
6/37 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Max ne lukee iltasanomat ja seiskaa.

Vierailija
7/37 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ok eli kun olen amiksessa opiskellut kirjanpitäjäksi niin elämäni tavoite on miellyttää miestä?

Samoin puuseppä mieheni joka tekee kalliita design-huonekaluja ja käyttöesineitä, on tyhmä ja yksinkertainen, koska amis.

Ehhehee kato kaliakka kalahti..

Tousheee.. mot.

Vierailija
8/37 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No varmaan siksi, että älykkyys korreloi vahvasti koulumenestyksen kanssa ja yleensä hyvin koulussa menestyvät koululaiset menevät lukioon. Tällöin tyhmempiä ihmisiä päätyy enemmän ammattikouluun ja se myös näkyy keskimäärin amispopulaatiosta. Toki ammattikouluun menee myös hyvin älykkäitäkin ihmisiä, mutta se minkä yleensä havainnoimme on se ”keskiverto amis”.

Vierailija
9/37 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Max ne lukee iltasanomat ja seiskaa.

Väärin! Nytkin mulla on Juoppohullun päiväkirja, Guinnessin ennätykset ja eräs vormula kirja luettana. Että ei me kaikki amikset olla sivistymättömiä!!

Vierailija
10/37 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tousheee.. mot.

Ei kalahtanut, vaan ihmettelin mistä moiset yksinkertaiset ajatusmallit tulevat. Varmaankin kapeakatseisuus on peruja yhtä yksinkertaisilta vanhemmilta, niinhän ne mallit elämään opitaan.

Vierailija
11/37 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tousheee.. mot.

Missä oppii noin huonosti kirjoittamaan, apukoulussako?

Vierailija
12/37 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No varmaan siksi, että älykkyys korreloi vahvasti koulumenestyksen kanssa ja yleensä hyvin koulussa menestyvät koululaiset menevät lukioon. Tällöin tyhmempiä ihmisiä päätyy enemmän ammattikouluun ja se myös näkyy keskimäärin amispopulaatiosta. Toki ammattikouluun menee myös hyvin älykkäitäkin ihmisiä, mutta se minkä yleensä havainnoimme on se ”keskiverto amis”.

Tämä leima kyllä masentaa, koska itse satun opiskelemaan amiksessa enkä myöskään koulussa saanut hyviä arvosanoja + olen ylipainonen eli joudun käyttämään paljon enemmän energiaa ”todistaakseni” etten ole ainakaan niin tyhmä kuin minusta oletetaan.

Vierailija
13/37 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

”Hyvin koulussa menestyvät menevät lukioon”. Öö häh? Miten niin?

On myös meitä joilla on selvästi mielessä ammatti jossa haluamme työskennellä.

Olin kympin oppilas ja opiskelin lähihoitaja-sh ja nyt ensihoitajaksi. Lukio ei ole käynyt edes mielessä.

Vierailija
14/37 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis eihän lukio tänä päivänä ole oikein mitään. Sinne menee/hakee moni koska kaverikin hakee tai kun ei keksitä oikein muutakaan.

Minä valitsin amiksen koska vaikka olin keskivertoa parempi koulussa, ei olisi voinut vähempää kiinnostaa jatkaa samaa pänttäämistä. Oli ihana vaihtaa ammatin opiskeluun, pääsi tekemään mielenkiintoisia juttuja ja opiskelemaan ihan uusia asioita.

Vierailija
15/37 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut että saman ikäiset lukiolaiset on myös ihan yhtä tyhmiä.

Kai se joku ikäjuttu on.

Vierailija
16/37 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi koripalloilijat kasvavat niin pitkiksi?

Vierailija
17/37 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tousheee.. mot.

Heee

Vierailija
18/37 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketju ilmoitettu asiattomaksi.

Vierailija
19/37 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai jokainen oppilas haluaa jatkaa lukioon? 🤣🤣🤣🤣

Vierailija
20/37 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niitä fiksujakin tyyppejä. Mun puoliso on todella älykäs, lukee paljon esim. kaunokirjallisuutta ja ihan huvikseen erilaisista asioista ottaa selvää kun haluaa aina oppia lisää. Alunperin meni lukioon, siellä oli vuoden mutta oli niin selkeä kuva päässä siitä mitä haluaa tehdä niin vaihtoi amikseen kesken kaiken. Sitten ammattikorkeakouluun oppimaan vähän lisää ja valmistui sieltä todella hyvillä arvosanoilla. Nyt on tosi taitava työssään ja arvostettu työntekijä niin työnantajansa kuin asiakkaidenkin puolelta kun hän ymmärtää työtään myös sillä duunaritasolla ja osaaminen on tosi monipuolista. Ammattikorkeakoulussa opiskellessaan hän opetti muille opiskelijoille ihan perusjuttuja mitä oli itse amiksessa oppinut. Sanoi mulle tossa pari viikkoa sitten "ei voi olla hauskaa ilman matikkaa", että sellainen tyhjäpää täällä kotona rassailee autoja (tekee toki sitäkin joskus mutta ihan harrastusmielessä). 

Miksi ihmeessä hänen olisi pitänyt käydä lukio loppuun kun oma urapolku oli jo tiedossa? Joo, olis lukiostakin päässyt ammattikorkeaan mutta silloin olisi ollut suppeampi osaaminen kuin amiksen käyneenä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kuusi