Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Periytyykö tatuoinnit lapsille kuten muutkin ulkoiset olemukset?

Vierailija
01.03.2019 |

Tuleeko tatuoiduille valmiiksi kuvallisia lapsia, sillä tatuoitujen määrä on räjähtänyt kokoajan käsiin?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Ja lopuillekin kuvat tulee evoluution seurauksena kaikelle 1980 vuodesta eteenpäin syntyneille. Esim. mulla on tatuointi vaikka vanhemmillani tai isosisaruksillani ei ole.

Vierailija
2/21 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai. Minulle on tatuoitu lintu joten pienellä pojallani on vasta muna. Siitä se sitten kuoriutuu!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva syntyi ankkurin kuva olkavarressa. Minulla ja vaimolla ei ole tatuointeja, siitä voi jokainen päätellä jotain.

Vierailija
4/21 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Periytyvät meemeinä.

Vierailija
5/21 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suttumummohahah kirjoitti:

Tottakai. Minulle on tatuoitu lintu joten pienellä pojallani on vasta muna. Siitä se sitten kuoriutuu!

Meillä on ihan sama juttu! Lapset olivat noin kymmenvuotiaita, kun munista sitten kuoriutui samanlaiset linnut kuin minulla on! Ja kaikilla täsmälleen samaan kohtaan kuin minulla!

Vierailija
6/21 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä poista homejuustosta niitä homekohtia, ne kuuluu olla siinä juustossa. Homeista hilloa sensijaan ei kannata syödä.

Vierailija
7/21 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Tatuoinnit ovat eräänlaista geenimanipulaatiota.

Tiedoksi vain, että vaikka tatskan poistattaisi, se periytyy silti jälkeläiselle.

Vierailija
8/21 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Mun mies nyt vaan syyttää mua pettämisestä, kun meillä kummallakaan ei oo tatskoja, mutta yhtäkkiä teinille ilmestyi sellainen käteen. Eli varokaa vaan, ne voi ilmestyä myöhemminkin, kaikilla ei ole heti synnyttyä! Ehdin viettää nyt 17 vuotta tän salaisuuden kanssa (siis eihän se isä tosiaankaan voi olla isä ku sillä ei oo tatskoi) , nyt paljastuin. Onhan tää noloo ja mies on ihan raivona/murheen murtamana, vaatii multa hyvitystä kaikista näistä vuosista.

Vierailija
9/21 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suttumummohahah kirjoitti:

Meillä on ihan sama juttu! Lapset olivat noin kymmenvuotiaita, kun munista sitten kuoriutui samanlaiset linnut kuin minulla on! Ja kaikilla täsmälleen samaan kohtaan kuin minulla!

Mun vauvalla on kanssa "munan" kuva otsassa, juu nou... Ittellä löytyy kirkkovene.

Vierailija
10/21 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Periytyy tietysti. Just tuttavaperheeseen syntyi vauva, jolla oli tribaalitatska alaselässä valmiina.

Vierailija
11/21 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vauva syntyi ankkurin kuva olkavarressa. Minulla ja vaimolla ei ole tatuointeja, siitä voi jokainen päätellä jotain.

ei kait naapurinne ole merimies?

Vierailija
12/21 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, ehdottomasti. Lapsethan ovat vanhempiensa kopioita. Varsinkin huono geeniperimä ja heikkolahjaisuus periytyy. Kun siemenen sekaan lorahtaa virtsaa, saadaan kus*päisiä kakaroita.

Suosittelen idioottivarmaa ehkäisyä ja vakavaa perhesuunnittelua. Emme kaipaa enempää banjonsoittajia.

Vierailija
13/21 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee 50/50. Mulla ei ole tatskoja, mutta miehellä on. Lapsi synty puolikkailla kuvioilla.

Vierailija
14/21 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ei kait naapurinne ole merimies?

Tai Uuno Turhapuro? Sillä on käsivarressa ankkuri.

Vierailija
15/21 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep. Mun mies nyt vaan syyttää mua pettämisestä, kun meillä kummallakaan ei oo tatskoja, mutta yhtäkkiä teinille ilmestyi sellainen käteen. Eli varokaa vaan, ne voi ilmestyä myöhemminkin, kaikilla ei ole heti synnyttyä! Ehdin viettää nyt 17 vuotta tän salaisuuden kanssa (siis eihän se isä tosiaankaan voi olla isä ku sillä ei oo tatskoi) , nyt paljastuin. Onhan tää noloo ja mies on ihan raivona/murheen murtamana, vaatii multa hyvitystä kaikista näistä vuosista.

Hätä ei ole tämän näköinen, jos et mennyt vielä tunnustamaan. Joskus geenien vaikutukset hyppäävät yhden tai useamman sukupolven yli. Voit vaikkapa "muistaa", että isoäidilläsi oli tatuointi.

Vierailija
16/21 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menee 50/50. Mulla ei ole tatskoja, mutta miehellä on. Lapsi synty puolikkailla kuvioilla.

Me otimme aikoinaan rakkaustatskat eli sydämenpuolikkaat molemmille. Lapselle ilmestyi siihen kohtaan kokonainen sydän.

Vierailija
17/21 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuointi on merkki alhaisesta älykkyysosamäärästä ja älykkyys periytyy.

Vierailija
18/21 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään pösilö.

Vierailija
19/21 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heittikö mies jakkaran nurkkaan joka meni pirstaleiksi?

Vierailija
20/21 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuoinnit voi testamentata jälkipolville. Kuoleman jälkeen hautaustoimistossa nahka nyljetään ja parkitaan kauniisti. Mummon tai Isovaarin nahka olohuoneen seinällä antaa kotiin arvokasta ilmettä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yhdeksän