Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äitipuolena

Vierailija
01.03.2019 |

Onko mielestänne sopivaa, että ei ota lapsia hoitoon, jos lasten isä on viikonlopun töissä?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on isän viikko tai viikonloppu hoitaa lapsia, isä järjestää hoidon lapsilleen.

Vierailija
2/6 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti, ei isän kanssa seurustelu velvoita lastenhoitoon. Isä vaihtakoon työvuoroja, jotta ehtii olla lastensa kanssa edes isäviikonloput.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

on, jos olet isän puoliso.

jos taas pidät itseäsi äitipuolena, niin ei ole. 

Vierailija
4/6 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ottaisi.

En rupea paapomaan  jurottavaa esimurkkua joka ei edes suostu minulle puhumaan isänsä läsnäollessa, saati jos olemme joskus kahdestaan.  Eikä äitinsä edes päästäisi persehedelmäänsä meille koska on katkera minulle.  En ole syyllinen eroon. 

Asunto on yksin minun omistama, vaikka se ei tähän liittyisikään. 

Vierailija
5/6 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen, että en ryhdy tähän. Minusta on ihan mielekästä, että silloin kun lapset tulevat viikonlopuksi, olemme molemmat läsnä.  Mielelläni minä heidän kanssaan olen ja nuolen näin lapsiperhe elämän kermoja päältä. Muuten viikonloput voivat olla joko parisuhteelle ilman lapsia rauhoitettuja tai itselleni, harrastuksilleni ja ystävilleni, kun mies on töissä. Mieluummin sovitaan arki-illoista, että jos lasten äidillä on jotain menoa, niin lapset voivat tulla. Viihdyn kotona aika usein.

ap

Vierailija
6/6 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

on, jos olet isän puoliso.

jos taas pidät itseäsi äitipuolena, niin ei ole. 

Miksi puolisous tekisi naisesta palvelijan, jonka pitää hoitaa ne hommat joita mies ei ehdi tai viitsi? Varsinkin, kun kyse on miehen omista lapsista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi neljä