Takaapäin
Miehenä tiedän miksi takaapäin paneminen on juhlaa, mutta mikä siitä tekee naisille parasta ikinä? Kuvailkaa!
Kommentit (6)
Se tunne että sinut " otetaan " Kova kalu painuu syvälle pohjaan asti. Voin itse hyväillä rintoja sekä nännejä tai hieroa glitoristasi jollei mies sitä tee. Ihana olla peppu pystyssä ja nauttia ehkäpä jopa hiukan alkukantaisesta kiihoittavasta Saamisesta. Minä laukean aina nopeasti kun saan takaapäin.
Minusta on ihanaa tarjoutua miehelle peppu pystyssä ja tiedän että mies tykkää katsella mua takaapäin kun paukuttaa oikein lujaa. Samalla joko minä itse tai mies voi hyväillä mun klittaa. Asennosta on myös hyvä halutessaan siirtyä pepun puolelle. Mun mies tykkää laueta just takaapäin ja ihanaa kuunnella niitä sen huokailuja kun siltä tulee.
Mies pääsee siinä koko kropalla kiinni peppuun. Peppuun koskeminen tuntuu hyvätlä jo itsessään. Lisöksi kalu on kokonaan sisällä ja uppoaa tyveä myöden. Yksinkertaisesti se tuntuu paremmalta. Ja panemiseen saa hyvän voiman, pallien läiske vielä päälle...
Ehdottomasti mun lemppariasento ja onneksi vaimo tykkää myös. Erityisesti rakastan sitä kun hän alkaa puskemaan pepullaan vastaan ja se tunne on aivan upea, kun vaimon pillu puristaa ihanasti kun kaluni on kokonaan hänen pillussa. ;)
Kyllä musta dokistail kuuluu koirarotuisille ja nimenkin perusteella.
Ei mikään. Oma vaimoni ei pidä, tosin syynä on varmaan iso ja paksu kaluni.