Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jaksaisiko sinua naurattaa jos miehesi vitsailisi tappavansa sinut?

Vierailija
01.03.2019 |

Onko hauskaa?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko suuretkin rahat tulossa ? ;D 

Vierailija
2/17 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Ei naurattanut edes kun mies sanoi että olisi tehnyt mieli lyödä. Ihan paskaa, vaikka ei koskaan ole lyönyt tai käynyt käsiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jaksaisi...sensijaan jaksaisin pakata ja vaihtaa maisemaa.

Vierailija
4/17 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuljen pyörällä myös talvisin.

Vierailija
5/17 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööö missäköhän yhteydessä ees tollasen vitsin vois heittää? Avaa vähän ap?

En edes keksi, joten ei todellakaan naurattaisi. Suhde ois todennäköisesti ohi - tosin tuskin mitään suhdetta olisi edes sellaisen miehen kanssa tullutkaan, sillä tasoni on vähän parempi kuin joku elämäm koulu...

Vierailija
6/17 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos noin sanoisi, niin kehottaisin hakeutumaan lääkärin tarkastukseen, koska yhtäkkinen käytöksen muutos saattaisi tarkoittaa dementian tai jonkun mielenterveysongelman puhkeamista.

Vierailija
7/17 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En edes keksi, joten ei todellakaan naurattaisi. Suhde ois todennäköisesti ohi - tosin tuskin mitään suhdetta olisi edes sellaisen miehen kanssa tullutkaan, sillä tasoni on vähän parempi kuin joku elämäm koulu...

Halasi mua portaiden yläpäässä ja naureskeli että tästä voisi työntää mut alas. Hetken kuluttua hiveli morapuukkoa ja mietti kuinka sillä saisi hengen pois kun on niin terävä..

Vierailija
8/17 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Halasi mua portaiden yläpäässä ja naureskeli että tästä voisi työntää mut alas. Hetken kuluttua hiveli morapuukkoa ja mietti kuinka sillä saisi hengen pois kun on niin terävä..

Sano sille aamukahvilla kun se on ottanut muutaman hörpyn, että arvaa mitä mä laitoin siihen..?

Vierailija
9/17 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisko suuretkin rahat tulossa ? ;D 

Sanoinkin ettei kannata tappaa kun ei saa edes rahaa, siihen sanoi että pitääkin ottaa mulle henkivakuutus.

Vierailija
10/17 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisiko erota jos haluat pysyä hengissä? Pahalta kuulostaa.

Vierailija
11/17 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sano sille aamukahvilla kun se on ottanut muutaman hörpyn, että arvaa mitä mä laitoin siihen..?

Miten musta tuntuu etten arvaa lähtee pelleilemään tämän asian kanssa..

Vierailija
12/17 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa pelottavalta. Tervepäinen ei mieti tai ainakaan lausu ääneen tuollaisia ajatuksia. Ole kiltti ja ala järjestämään asioitasi, jotta pääset pois suhteesta hyvän sään aikaan.

Vierailija
13/17 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaisiko erota jos haluat pysyä hengissä? Pahalta kuulostaa.

Samaa suosittelen, ei kuulosta kovin terveeltä vitsailulta. Ja poismuutto ehdottomasti salassa ja numeron vaihto salaiseksi.

Vierailija
14/17 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo miehen ajattelun ristiriidoista ja ongelmista. Miten uskallat olla tuollaisessa suhteessa? Oletko vain tottunut turvattomuuteen?

Vierailija
15/17 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noissa tilanteissa mua ei naurattaisi kyllä yhtään. 

Mutta mun on myös pakko myöntää että meillä on tullut pari kertaa avopuolison kanssa heitettyä muun vitsailun lomassa esim. "pitääkö puuköttaa" mutta tässä on otettava huomioon se että meillä on molemmilla ihan kamala huumorintaju mutta meidän huumorintajut sopii tosi hyvin yhteen ja siinä pitää aina huomioida se tilanne kokonaisuudessaan jos tollasta heittää. Kyllä mäkin suhtautuisin tosi vakavasti jos ihan yhtäkkiä tollasta toinen sanois. Pitää kans tietää se että sopiiko se sen puolison huumorintajuun vai ei. Jos kokee olonsa vähänkään turvattomaksi tollaisen takia niin huono juttu ja varmasti itsekin miettisin vakavasti suhteen jatkoa tossa tilanteessa.

Vierailija
16/17 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro sille, et noi jutut ei oo ok, ja et se on vissiin vähän liikaa katsellut leffoja. Sano et jos vielä kerran heittää tollasta paskaa, niin sä lähdet. Ala jo valmistella lähtöä. 

Vierailija
17/17 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde suhteesta niin pian kuin mahdollista ja soita tukipuhelimeen. He antavat ohjeita miten pysyt parhaiten turvassa. Kuulostaa hiukan henkilöltä, joka voi heittäytyä hieman hankalaksi erotilanteessa. Mutta hei, on tässä muutkin tuollaisesta kilipäästä päässeet eroon ilman suurempia vaurioita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan seitsemän