Mammat! Jos mies haluaa pelata tietokoneella koko viikonlopun
Niin tänä viikonloppuna pitää suostua, Hearts of Iron 4:n uusi lisäosa julkaistaan luultavasti minuuttien kuluessa tästä hetkestä
Kommentit (20)
Se on muuten tosimiesten peli eikä mitään (mies)lasten leikkiä
Entäpä jos perheen nainen onkin pelaava osapuoli. Kuuluuko miehen hoitaa lapset ja kotityöt silloin mukisematta ?
Vierailija kirjoitti:
Entäpä jos perheen nainen onkin pelaava osapuoli. Kuuluuko miehen hoitaa lapset ja kotityöt silloin mukisematta ?
Vain jos se pelaa Hearts of Ironia ja mies ei varannut viikonloppua ensin
Ei oo enää miestä, kun pelasin liikaa tietokoneella 😅
Eipä pelaisi, jos edes pelaisi. Kodin ja lasten arjen pyöritystä en ota yksin vastuulleni, en todellakaan minkään pelin vuoksi.
Ja minä siis pidän pelaamisesta, mutta ymmärrän, että olisi mlkkuliike kaataa kaikki yksin toisen niskaan vain jonkin pelin vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Totta kai.
Onneksi ei pelaa. Muuten en pääsisi Vauvapalstalle!
Ja tämä tieto ei kiinnostanut tippakaan, ja mitä jos mies pelaa viikonloppuna? No anna pelaa.. Daa?
Mene sinä koko viikonlopuksi vaikka kylpylään.
Hirveää työtähän se on, perheen pyörittäminen. Kun oma mukula oli aikoinaan ehkä 3kk kieppeillä, niin heilutin toisella jalalla sitteriä ja pelasin silloista bäfää monta tuntia lähes putkeen. Toki vaihtelin välillä vaippoja ja hoidin syötöt yms. Ihan normaaleja omatoimisia reippaita lapsia on kaikista tullut:)
Vierailija kirjoitti:
Onneksi ei pelaa. Muuten en pääsisi Vauvapalstalle!
vauvapalstailu on toissijaista
Pyöriikö tuo mun VIC-20:ssä?
Tarviiko lisämuistin?
Sopii, jos mies vastaavasti antaa minun pelata parin viikon päästä julkaistavaa Devil May Cry 5:sta, jota itse odottelen. Ja antaakin.
Vierailija kirjoitti:
Eipä pelaisi, jos edes pelaisi. Kodin ja lasten arjen pyöritystä en ota yksin vastuulleni, en todellakaan minkään pelin vuoksi.
Ja minä siis pidän pelaamisesta, mutta ymmärrän, että olisi mlkkuliike kaataa kaikki yksin toisen niskaan vain jonkin pelin vuoksi.
Siis jos mies haluaisi yhden viikonlopun silloin tällöin viettää itsekseen, niin suuttuisit? Eikö sinun miehesi pääse siis koskaan esim. kavereiden kanssa mökkiviikonloppua viettämään tms, koska sinä et suostu kahta vuorokautta vastaamaan yksin lapsistasi ja kodista?
En usko, että edes tietää, mikä se on, mutta saa toki pelata ihan vapaasti koko viikonlopun. Olen itse parhaillaan reissussa.
Kiitos tiedosta.