Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hyi helkkari että inhoan pyykinpesua

Vierailija
28.02.2019 |

Lähinnä se kun mies laittaa likakoriin sellaisetkin alushousut jossa on tullut lusikallinen housuun. Eikö siis aikuinen ihminen voi pestä silloin alkkarinsa käsin. Ei ole tosiaan kiva laittaa kakkasia alkkareita koneeseen. Pitää olla suurinpiirtein suojakäsineet kun näitä pyykkää.
Tästä vielä puhun mieheni kanssa kun tulee kotiin salilta.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahah oma mies astui juuri tällä viikolla kissan oksennukseen. Tuli sukan kanssa mun luokse ja kysyi: "Mitä mä tälle teen?" Sanoin että ajattele maalaisjärjellä, pesi sitten sukan käsin. :) 

Vierailija
2/10 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hahah oma mies astui juuri tällä viikolla kissan oksennukseen. Tuli sukan kanssa mun luokse ja kysyi: "Mitä mä tälle teen?" Sanoin että ajattele maalaisjärjellä, pesi sitten sukan käsin. :) 

:D -ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholisti-exällä esiintyi tuota. Laitoin vaan roskiin. Exä on exä, miksiköhän.

Vierailija
4/10 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi kauheeta - älkää aina olko niille miesraukoille niin kauhean kriittisiä, ne kaipaa ymmärrystä eikä aina nalkutusta.

Raamattukin sanoo, ettei ole pahempaa, kuin nalkuttava vaimo ja totta puhuu.

Vierailija
5/10 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha, tässä on mainos "Kuivajääpuhallus Eskimot: nopea, hellävarainen ja ekologinen puhdistustapa monipuolisille pinnoille". Algoritmit hurraa!

Mutta asiaan - ennemmin olisin huolissani siitä, miksi mies paskoo housuihinsa. Suolistosairaus, sulkijalihaksen löystyminen vai mikä?

Vierailija
6/10 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miestään hellittelevä nainen kirjoitti:

No voi kauheeta - älkää aina olko niille miesraukoille niin kauhean kriittisiä, ne kaipaa ymmärrystä eikä aina nalkutusta.

Raamattukin sanoo, ettei ole pahempaa, kuin nalkuttava vaimo ja totta puhuu.

Totta, paitsi että yleinen oletus on että se housuun paskominen lopetetaan taaperoiässä... :P Jos minun mieheni jättäisi tuollaisia määriä kakkaa alusvaatteisiinsa, olettaisin että hän on taaperon tasolla. 

ohis 

Vierailija
7/10 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tuossa nyt ole ongelmana kuvottava mies, eikä pyykinpesu? :O

Vierailija
8/10 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos meillä tapahtuisi tuollaista lentäisi ne alkkarit pesukoneen sijaan äkkiä roskikseen, huh. 

Vierailija
9/10 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies lääkäriin! Jotain on vialla.

Vierailija
10/10 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästäkin ketjusta saa taas hyvän käsityksen millaisia itsekkäitä k-päitä naiset nykyisin ovat.