Mitä syötte päiväpalaksi?
Kommentit (11)
Omena-calvadostorttua kahvilla ja amaretolla.
Mä söin aamupalan vasta päivällä joten se on kai päiväpala. Kaksi kuppia kahvia ja kaksi tattarihapanleipä viipaletta keitetyllä kananmunalla. Laitan lämmintä ruokaa vasta myöhemmin.
Flunssassa kotonaa kaapit tyhjinä ja ukkokulta kotiutuu töistä ja kaupasta vasta illalla. Suolaa ja rasvaa teki mieli. Löysin kaapin perältä purkin nötköttiä ja muistelin sen olleen lapsuudessa suurtakin herkkua viipaloituna ja pannulla paistettuna. 😝 Nyt on nenä tukossa JA oksettaa.
Ei mua sais jättää kipeenä yksin.
Auttaiskohan anistee tähän öklöön oloon?
Mulle päiväpala = lounas.
Tänään 1 avocado, kananmuna ja tonnikalaa sekä pieni pala ruisleipää. Flunssassa kotona
Aamupala, välipala, päiväpala, iltapala, lounas, päivällinen, kahvipulla, illallinen ja vielä pieni naposteltava... noh, kyllähän se monen naisen ja miehen ulkomuodossa näkyykin...
Vierailija kirjoitti:
Tänään 1 avocado, kananmuna ja tonnikalaa sekä pieni pala ruisleipää. Flunssassa kotona
Mulla melkein sama, salaattia lisäksi.
Mä karppaan😀
En pysty syömään mitään aamulla. Tänään join päivällä kahvin (pavuista itse jauhettuna) aidon kerman kera ja teelusikallisella kookos(luomu)öljyllä terästettynä. Iltapäivällä marjakeittoa( tänään punaherukoista tehtynä). Välillä mansikoita kermavaahdolla. Illalla kaali-jauheliha-tomaattia kasarissa valmistettuna.
Vierailija kirjoitti:
Siis mikä on esim. aamupala? Tarkoittaako se aamiaista?
Ei tarkoita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla melkein sama, salaattia lisäksi.
Mä karppaan😀
Kuin myös mutta en kovin tiukasti. Pysyttelen n 70 grammassa
Siis mikä on esim. aamupala? Tarkoittaako se aamiaista?