seksiä synnytyksen jälkeen
Milloin olette olleet yhdynnässä alatie tai leikkauksen jälkeen?Onko ollut kivuliasta? Saako ennen jälkitarkastusta olla?
Kommentit (9)
Ja oisko ollut seksiä jotain 3 vkoa synnytyksen jälkeen. Ei kyllä aiemmin tehnyt edes mieli!
jälkitarkastuksessa jo uudestaan raskaana...
jälkitarkastuksessa jo uudestaan raskaana...
Naiskenneltiin ekan kerran heti kun vauva kärrättiin vauvalaan ja kätilö jätti meidät kahden. Ai että teki gutaa, olihan sinä lähes vuorokauden seksitauko synnytyksen vuoksi.
Alatiesynnytys siis oli.
ja kummastakin eka yhdynta noin 6-7vkoa synnytyksen jalkeen. Itsellani jalkivuoto kestaa tuon 5-6viikkoa ja ja kuukautiset on kummallakin kerralla ollut tuolla 6viikolla synnytyksesta eli sen jalkeen sitten.
Ei sattunut mutta kylla jannitii! Janskas enemman kun sita ihan oikeeta ekaa kertaa.. Mut kaikki meni hyvin ja seksi sitten pikku hiljaa palautui entisiin uomiinsa ( maarallisesti jne jne )
Deps
3kk alatie synnytyksen jälkeen. Tosin en elä vakituisessa parisuhteessa, yh. mamma siis olen. Eikä oikeestaan edes jännittänyt, eikä sattunut. Mun mielestä tais olla niin, että saa ennen jälkitarkastustakin olla yhdynnässä. Jos ei paikat enään arat ole..
Kipeetähän se teki ja sit oonkin todennu, että mukavempi olla mitä harvemmin on.
Ei sattunut, mutta jännitti. 4kk syn. jälkeen yhdyntä tuntui jo samalta kuin ennen synnytystä.
1,5 vko synnytyksen jälkeen naitiin ensimmäisen kerran.Ei sattunut kun varovasti mies tuli sisääni.Sen kerran jälkeen ollaan lähes joka päivä naitu..Alapää tuntuu erilaiselta mutta ei löysältä.Mun "uusi" värkki kiihottaa miestäni niin paljon että erektio on kovempi kuin ennen ja sessiot ovat pitkiä..
Ennen jälkitarkastusta saa naida kunhan muistaa ehkäsyn.
Alatie tai leikkauksen jälkeen ei suositella yhdyntää. Enää koskaan.