Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaalit tulossa. Mitä veikkaatte missä vaiheessa Raimo Ilaskivi tulee esiin imuroimaan ääniä puolueelleen?

Vierailija
28.02.2019 |

Itse veikkaan että Ilaskivi tuodaan kolostaan 2 viikkoa ennen vaaleja.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä vaiheessa ajattelitte että Paavo Lipponen talutettaan esiin kertomaan huhuja pohjanmaan isäntien uhosta SDP:tä kohtaan.

Itse vaikkaan paria viikkoa ennen vaaleja.

Vierailija
2/8 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kepu suunnittelee Kekkosen herättämistä henkiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilaskivi olisikin järjen ääni nyky-Kokoomuksessa. Ainakin mitä talouspolitiikkaan tulee. Ei ole pakkomielteisesti leikkaamassa ja maksamassa lainaa pois, vaan on kirjoittanut, kuinka investointeihin kannattaa ottaa lainaa. Eikä ole pakkomielteisesti yksityistämässä Sote-alaa.

Vierailija
4/8 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kepu suunnittelee Kekkosen herättämistä henkiin.

Ilaskiven henkiin herääminen ennen vaaleja on 100% varma juttu. Kokoomuksen perinteitä.

Vierailija
5/8 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäpä luulen ettei Ilaskivi tule tekemään mitään nykyisen kokoomuksen äänten saamiseksi.

Kokoomus ei ole enää oikeistolainen eikä edes keskustaakaan lähellä oleva, vaan täysin kommunistinen puolue, jolla ei ole ensimmäistäkään arvoa tai agendaa mikä sisältäisi oikeistolaisia poliittisia linjauksia.

Uskomatonta, että sen kannattajien silmät eivät aukea.

Vierailija
6/8 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäpä luulen ettei Ilaskivi tule tekemään mitään nykyisen kokoomuksen äänten saamiseksi.

Kokoomus ei ole enää oikeistolainen eikä edes keskustaakaan lähellä oleva, vaan täysin kommunistinen puolue, jolla ei ole ensimmäistäkään arvoa tai agendaa mikä sisältäisi oikeistolaisia poliittisia linjauksia.

Mitä mahdat tarkoittaa oikeistolaisella?

Ilaskivi on arvokonservatiivi (ei diggaile homoja ym.), eli siltä osin lähellä ex-neukkulaa ajatuksiltaan. Toisin kuin nyky-Kokoomus, joka on arvoliberaali puolue. Kumpi sinusta on sitä oikeistolaisuutta?

Talouspolitiikassa Ilaskivi edustaa osin jopa vasemmistolaisempia näkemyksiä kuin nykyinen sokean markkinauskovainen Kokoomus.

Vierailija
7/8 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä mahdat tarkoittaa oikeistolaisella?

Ilaskivi on arvokonservatiivi (ei diggaile homoja ym.), eli siltä osin lähellä ex-neukkulaa ajatuksiltaan. Toisin kuin nyky-Kokoomus, joka on arvoliberaali puolue. Kumpi sinusta on sitä oikeistolaisuutta?

Talouspolitiikassa Ilaskivi edustaa osin jopa vasemmistolaisempia näkemyksiä kuin nykyinen sokean markkinauskovainen Kokoomus.

Arvoliberaali puolue tarkoittaa Suomeksi käännettynä kulttuurimarxilainen.

Tästä eteenpäin sinun täytyy päätellä aivan itse omien kysymystesi relevanttiutta.

Vierailija
8/8 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä vaiheessa ajattelitte että Paavo Lipponen talutettaan esiin kertomaan huhuja pohjanmaan isäntien uhosta SDP:tä kohtaan.

Itse vaikkaan paria viikkoa ennen vaaleja.

Rinne ja Marin ovat oikeita demareita, toisin kuin piilokoksu Lipponen, joten sen kannanottoja demarit tuskin kaipaavat mihinkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yhdeksän