Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hiusten pesuvälin pidentäminen, vinkkejä?

Vierailija
28.02.2019 |

Olen lapsesta saakka pessyt hiukseni joka päivä. Niin tehtiin meillä kotona ja siihen malliin opin. Nyt kolmekymppisenä olen alkanut kärsiä kuivasta ihosta, ja olen muutenkin ajatellut että hiustenpesu shampoolla joka ikinen päivä on ehkä hiukan älytöntä. Ikävä kyllä hiukseni rasvoittuvat todella nopeasti, epäilemättä vuosien pesurumbasta johtuen, ja jo yhdessä päivässä tukka tulee aivan hirveän näköiseksi ja tuntuiseksi. Ponnarillakaan pitäminen ei auta, likaisuus näkyy kauas ja olo on ikävä. Olen siis testaillut viikonloppuisin tätä, kun ei ole ollut mitään menoa, mutta jo kotona ollessa hiusten klähmäisyys ahdistaa. Töihin en voi kuvitellakaan meneväni sellaisella tukalla.

Olisikin kiva tietää, onko joku menestyksekkäästi pidentänyt pesuväliä. Onko siihen välivaiheeseen olemassa jotain helpottavia vinkkejä, kun hiuspohja ei ole vielä tottunut? Ja kauanko se tottuminen mahtaa kestää?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla meni ehkä 3 viikkoa siihen että iho tottui pesemiseen joka toinen päivä. Pikkuhiljaa alkoi helpottaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kolme