Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä tavalla yksinkertaistat arkeasi ja teet siitä rennompaa?

Vierailija
27.02.2019 |

Kaikenlaiset vinkit olisivat nyt tarpeen, niin suuret kuin pienetkin!

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivoojan palkkaaminen on oikeasti todella mahtava arjen luksus. Ylimääräinen turha kränä väheni ainakin puoleen.

Vierailija
2/20 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

-nukun aina hyvät yöunet, väsyneenä kaikki on raskaampaa

-siivoan ja tiskaan ennen kuin on sotkuista

Äh, ei mulla ole muita keinoja. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin käy siivooja 2 viikon välein. Toisen auton ostaminen auttoi myös tosi paljon, nyt ei tarvi lasten harrastuskuskausten kanssa jännät, ehdinkö toisella paikkakunnalla olevalta työpaikaltani ajoissa kotiin, kun miehellä on oma auto.

Vierailija
4/20 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy töissä koska se on taloudellisesti mahdollista. ( ei tukia )

Vierailija
5/20 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teetin sterilisaation. Lapsettomana arki on rentoa eikä tarvitse vahinkoraskauksistakaan ottaa stressiä. Siskon lapsiperhearkea seuratessa sain motivaation tähän.

Vierailija
6/20 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsettomuus (vapaaehtoinen sellainen)

Vierailija
7/20 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omista mahdollisimman vähän tavaraa. Auttaa todella paljon.

Vierailija
8/20 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on aina perussiistiä sillä en voi elää kaaoksen keskellä. Teen pakolliset asiat heti enkä viime tipassa.

Makaan hyvällä omalla tunnolla sohvalla ja katson telkkaria samalla kun pakastepizza paistuu uunissa.

Juon perjantaina sopivasti punaviiniä ja syön tummaa suklaata...on taatusti rento olo.

Vierailija
9/20 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välttelen asioiden omistamista. Olen oikeasti sitä mieltä, että yleensä omaisuus tuo mukanaan vain huolta, murhetta, turhaa työtä ja kaikenlaista säätämistä. Meillä olisi varaa kesämökkiin, kakkosautoon ja isoon omakotitaloon, mutta sen sijaan asumme rivarissa (no, asunto on oma, vaikka henk.koht. olen sitä mieltä vuokralla olo olisi erittäin ok) ja meillä on yksi auto, jota tarvitaan kaksi kertaa viikossa harrastuksiin kuskaamiseen. Autosta varmaan joskus luovutaan, kun tämä elämänvaihe on ohi.

Siivooja käy joka toinen viikko ja ruokakassi resepteineen tuodaan ovelle kerran viikossa.

Vierailija
10/20 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikroannostan LSD:tä.

Vierailija
11/20 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinkeristaen elämäää olisi varmaaan aika hieno mutta aika lyhyt sitten koooska kaiiikkki maksaaa veroineen ja korkoooineeen.

Vierailija
12/20 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lapsia, ei lemmikkejä, ei omakotitaloa, ei mökkiä, ei autoa. Kaikki omaisuus huonekaluja lukuunottamatta mahtuu neljään matkalaukkuun. Helpottaa elämää tosi paljon.

Vierailija
13/20 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähensin töitä, en harrasta muuta kuin käsitöitä yms leppoista, lapset harrastaa kohtuullisesti, en "puuhastele" vanhempainyhdistyksissä tai muissa koulujutuissa, nukun riittävästi..

Vierailija
14/20 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rentous on 420.

Vierailija
15/20 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvatin lapset aikuisiksi. Nyt on ihanan rentoa ja hiljaista.

Vierailija
16/20 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla toimi avioero. 

Vierailija
17/20 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan pikkujuttu: jos tiedän, että illalla tulen väsyneenä kotiin, niin pakkaan pesukoneen jo aamulla. Töistä tultua pistän pesukoneen päälle, lötkötän itse sohvalla ja saan jotain aikaiseksi, kun pesukone pesee pyykit.

Vierailija
18/20 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan 4hlön perhe 2 lasta (8v ja 3v)

Minimimäärä tavaraa pienessä asunnossa, siis oikeasti sen verran että siivoamiseen menee 10min jos päättää niin tehdä. Robotti-imuri surraa kerran päivässä, kalustus on valittu sen mukaan että pystyy siivoamaan esteettömästi. Asumme 100m päästä koulusta, kummallakaan lapsella ei ole yhtään kuljettamista vaativaa harrastusta. Ruokaostokset teen Prisman kauppakasssista. Kaikki vaatteet ja muut kamat tilaan netistä, en ole kovin tarkka vaateasioissa. Siivoja käy kerta kk mutta tuntuu turhalta kun tavaraa on niin vähän ja robotti hoitaa joka päivä homman. Asutaan myös alueella jossa kaikki kiva tekeminen on ihan vieressä 300m säteellä (ranta, urheilukenttä, pulkkamäki, luistinrata ym ym) ja lähimpään kauppakeskushelvettiin on 1.2km.

Täydellistä :)

Vierailija
19/20 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työskentelen yrittäjänä kotona (tämä on kaikkein ratkaisevin helpotus minulle)

Tilaan ruoat netistä kerran viikossa valmiita listoja hyödyntäen

Asuinpaikka valittu niin, että palvelut ja harrastusmahdollisuudet ovat lähellä

Lasten harrastukset valittu niin, että niihin pääsee kulkemaan itse

Vierailija
20/20 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En meikkaa, ja pidän hiukset pitkinä & omanvärisinä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kolme