Miksi 'Vastaa' ja 'Lainaa' -toiminnot ovat kirjautumisen takana? Vai onko vain minulla?
Jos yritän vastata suoraan aloitukseen painikkeella, tulee ilmoitus, että pitäisi ensin luoda tili tai kirjautua. Sama viestin lainaamisen kanssa. Olenko provoillut itse ulos täältä vai onko sama ongelma muillakin? Haluan pysyä anonyyminä, enkä todellakaan luoda mitään tiliä.
Kommentit (13)
Mulle tuli myös. Ehkä vauva-palsta on yhtäkkiä herännyt siihen, että virtuaalitodellisuus hukkuu turhien lainausten tyhjiin bitteihin?
Sama täällä, en voi lainata kenenkään kirjoituksia kirjautumatta. Voin kyllä tällaisen kommentin kirjoittaa:)
Vierailija kirjoitti:
Ei ole
Jaha, näköjään aloitusta ei voi lainata mutta tätä seuraavaa voi. Enpä ole huomannut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole
Jaha, näköjään aloitusta ei voi lainata mutta tätä seuraavaa voi. Enpä ole huomannut.
Näin on. Onkohan lopun alkua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole
Piti ihan testata ja joo, aloitusta ei voi lainata. Onpa kummallista.
Minkä salaliittoteorian tähän vois keksiä :D
Kerran tyrkytti kirjautumista kun lainasin. Muuten on antanut vastata. Kiva jos tulee kirjautumispakko niin se on siirryttävä muualle. :(
Vierailija kirjoitti:
Älä lainaa aloitusta.
No entäs jos nimenomaan haluaa lainata aloitusta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä lainaa aloitusta.
No entäs jos nimenomaan haluaa lainata aloitusta?
Lainaa jotain muuta viestiä, mutta kopioi-liimaa siihen quote-tagien väliin aloitusviestistä haluamasi kohta.
Mulla toimii ihan samoin kuin ennenkin, tosin aloituksen lainaamista en ole kokeillut koskaan.
Ei ole