Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä tiedän olenko hetero, lesbo vai bi seksuaali

Vierailija
27.02.2019 |

En tiedä olenko hetero,lesbo vai bi seksuaali. Olen 10v ja olen tykänny ensin pojasta vuosi sitten mutta pääsin yli ja minulle tuli uusi luokka ja ihastuin mun tulevaan parhaaseen kaveriin. Minä ja minin kaveri ollaan oltu viisikuukautta sitten olin mun parhaan kaverin kanssa ja minun entinen poika ihastus tuli siihen niin minä tykkäsin molemmista samaan aikaan. Se oli akressiivista kun molemmat mun ihastukset katsoivat toisiaan silloin. Oli menny siitä 3 kuukautta ja tulin kouluun ja näin mun molempien ihastuksien olevan ykdessä käsi kädessäin ja näin kun he pussasivat menin heidän luokseen ja he näkivät mut kun mult tuli kyynel silmäst ja lähdin juoksemaan ja menin kauas heistä. Mun ihastukset tulivat minun luokseen ja mun ihastukset sanoivat samaan ääneen että he rakastavat mua ja he sanoivat valitse jompi kumpi. Minä sanoin ei kumpikaan en halua että jommalla kummalla särkyisi sydän. Mutta ollaan nyt tässä ajassa ja tykkään taas tytöstä ja pojasta. Kertokaa oonko hetero lesbo vai bi seksuaali

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla