Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten työssäkäyvä saa asiat hoidettua virka-aikana?!

Vierailija
27.02.2019 |

Virastot ovat auki ma-pe klo 8-16. Miten ihmeessä päivätyötä tekevän ihmisen olisi tarkoitus saada asiansa hoidettua? Silloin kun olisi vapaata, kaikki paikat ovat kiinni.

Ihmettelen, miksei muilla tunnu esiintyvän samaa ongelmaa.

Pitääkö oikeasti ottaa lomaa, että voi asioida byrokratialaitoksissa?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoittaa suoraan työnantajalle, että on tärkeä asia hoidettavana. Eri asia tietenkin, jos ei kehtaa.

Vierailija
2/6 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitan töissä tauolla tai ruokiksella. Useimmiten asiointi onnistuu netissä. Jos pitää käydä vaikka pankissa niin sittenpä odottelen lomaa että pääsen sinne. Jos olisi joku ihan välttämätön asia mikä ei voi odottaa niin kyllähän töissä silloin voidaan joustaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ei ole vuosikausiin tarvinnut käydä missään virastossa, kaikki hoituu netin kautta. Jos on ihan pakko mennä johonkin laitokseen, kysyy tietysti työnantajalta lupaa. Ei se sen ihmeempää ole.

Vierailija
4/6 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä menen kesken työpäivän käymään siellä missä huvittaa. Työni ei mihinkään karkaa valitettavasti :)

Vierailija
5/6 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verottajalle lähtee aina kirjeet postissa, yhteydenotot puhelimitse ja siinä kaikki byrokratia. En voisi kuvitellakaan, että istuisin työaikana jossain tunkkaisessa toimistossa.

Vierailija
6/6 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi olen tainut käydä virastossa vuonna -94, kun asioin Kelassa opiskelija aikoina.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kolme