Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitäpä mieltä sellaisesta miehestä, joka pukeutuu sukkahousuihin?

Vierailija
27.02.2019 |

Facebookissa ja on ilmeisesti julistautunut naiseksi. Hänen luonaan käy ilmeisesti nainen, joka onkin mies. Jätkän taustalla on kymmenen vuotta kiljun ja lääkkeiden kanssa sekoilua ja lähestymiskieltoja skitsahduksista? Onko tuollainen sukkahousujen esittely oikeasti järkevää sellaisessa pienessä teollisuuskylässä, jossa homoutta ei todellakaan katsota hyvällä?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsensä esittely somessa ei ole koskaan järkevää, mutta totta, vielä vähemmän pikkupaikkakunnalla.

Kun ei vaan kävisi hullusti, vaikka on jo tainnut käydä.

Minun puolesta kuka tahansa saa käyttää sukkahousuja, kunhan mun itse ei koskaan tarvitse niitä käyttää.

n46

Vierailija
2/11 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa sinccikseltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin asun pienessä teollisuuskylässä, millä kirjaimella ap sinun kotikyläsi nimi alkaa?

Vierailija
4/11 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa, että syrjäytymässä. Ei köyhyyden vuoksi tai mt-syistä osaa pukeutua peittävämmin. Aktiivimallissa ei ole saanut paikkaa, mutta tuesta on nipistetty. 

Vierailija
5/11 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin asun pienessä teollisuuskylässä, millä kirjaimella ap sinun kotikyläsi nimi alkaa?

Paikkakunta on Keitele ja tyyppi asuu Osmontiellä. Hänellä on enne tätä sukkahousuvaihetta takanaan 10 vuoden jakso kiljunkeittämisestä ja lääkkeiden syömisestä. Skitsoilee ihmisille ja nyt on ilmeisesti sukkahousut jalassa.

Vierailija
6/11 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa, että syrjäytymässä. Ei köyhyyden vuoksi tai mt-syistä osaa pukeutua peittävämmin. Aktiivimallissa ei ole saanut paikkaa, mutta tuesta on nipistetty. 

Se syrjäytyi jo 10 vuotta sitten. Mut ei se kylällä ne jalassa kulje.

Vierailija
7/11 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsensä esittely somessa ei ole koskaan järkevää, mutta totta, vielä vähemmän pikkupaikkakunnalla.

Minun puolesta kuka tahansa saa käyttää sukkahousuja, kunhan mun itse ei koskaan tarvitse niitä käyttää.

n46

No sairastahan se on jos isomahainen meis vetää sukkahousut jalkaan ja ottaa transmieheltä kalua peppuun suureen ääneen pienellä paikkakunnalla, jossa ei ole ulkomaalaisia. Täällä on luterilaisia, helluntalaisia, laestadiolaisia ja ortodokseja. Penis kuuluu naisen pimppiin eikä minnekkään paska-aukkoon. Täällä eivät miehet hiero kalujaan vastakkain. Tai kuolema heidät korjaa.

Vierailija
8/11 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tässä nyt varmasti sukkahousujen käyttö jotenkin oleellista? Mitäköhän mieltä pitäisi olla ihmisestä, joka kyselee tämmöisiä?

Vierailija
9/11 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

n46

No sairastahan se on jos isomahainen meis vetää sukkahousut jalkaan ja ottaa transmieheltä kalua peppuun suureen ääneen pienellä paikkakunnalla, jossa ei ole ulkomaalaisia. Täällä on luterilaisia, helluntalaisia, laestadiolaisia ja ortodokseja. Penis kuuluu naisen pimppiin eikä minnekkään paska-aukkoon. Täällä eivät miehet hiero kalujaan vastakkain. Tai kuolema heidät korjaa.

On ihan oikeasti mahtavaa että sellainen paikka vielä Suomessakin on, jossa miehet saa olla vapaasti miehiä ja naiset naisia. Minua kyllästyttää kaikenlainen seksuaalisuuden korostaminen, homot sekä lesbot.

Vierailija
10/11 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tässä nyt varmasti sukkahousujen käyttö jotenkin oleellista? Mitäköhän mieltä pitäisi olla ihmisestä, joka kyselee tämmöisiä?

Minusta ei kannata olla mitään mieltä. Se on epäterveellistä, koska olen internetin kautta saava kaiken tiedon kenestä ihmisestä tahansa muutamassa sekunnissa. Oleellista on tässä se että jos mies tällä kylällä pukeutuu avoimesti sukkahosuihin ja vielä juhlii sellaisella asialla somessa, niin väkivalta on 100% tapahtuvaa todellisuutta tulevaisuudessa. Ei mitään fantasiaa. Tässä kylässä miehet on miehiä ja naiset naisia. Kaikki muu menee saunan taakse.

Vierailija
11/11 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä peräkamarin pojat ! Kumpi pahempi pilleripeikko vai sukkahousut ? Taitaa mopo keulia

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yhdeksän