Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi täällä aina mollataan nuoria naisi, joilla on koko elämä edessä ja silti oletetaan että he ovat jollakin tavalla typeriä

Vierailija
26.02.2019 |

Nuoruus on nuoruutta, mutta en ymmärrä tätä nykynuorten mollaamista. Todella moni asia on muuttunut ja informaatiota on valtavasti. Olen jutellut ja seurustellut monen 20+ naisen kanssa ja hesitä jokainen on ollut todella fiksu, avarakatseinen ja kiinnin nykyajassa. En vain ole huomannut sitä typeryyttä. Antakaa naisten olla nuoria ja fiksuja. Olettehan te muutkin sellaisia.

M35

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja osa taas niitä ei-fiksuja. Työpaikalla todella ilahduttavaa korjata näiden puupäiden aikaansaannoksia.

Vierailija
2/5 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoria naisia mollavat varmasti ne naiset, jotka ovat itse jo kukkeimman nuoruutensa ohittaneet ja päätyneet harmaaseen tylsään avioliittoon kaljaa tisuttelevien ukkojen kanssa. Oma elämä turhauttaa ja sitä pitää purkaa nuoriin naisiin joilla kaikki ovet vielä auki taivasta myöten!

Ja sitten ne miehet jotka kokevat tulleensa torjutuiksi näiden nuorten taholta, ja jotka eivät tajua että nuori nätti nainen haluaa elämältään jotain paljon enemmän.

On myös fiksuja nuoriamiehiä, mutta nythän oli kyse naisista. Itse kannustaisin näitä molempia ponnistamaan korkealle ja tavoittelemaan parasta! Rohkeasti elämään kiinni, se kantaa kun uskaltaa!

Terv. 63-vuotias akka

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sitten ne miehet jotka kokevat tulleensa torjutuiksi näiden nuorten taholta, ja jotka eivät tajua että nuori nätti nainen haluaa elämältään jotain paljon enemmän.

Höpön pöpön. Jos mies tulee torjutuksi yhden nuoren naisen taholta, niin mies menee sen jälkeen etsimään uutta. Kyllä sieltä sitten lopulta usein vähintään se yksi syöttiin tarttuu. Ei siinä sen kummempaa.

Vierailija
4/5 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerä ätmin aloitus taas. Miten kauan te jaksatte tätä samaa vanhaa? Ei ole täällä haukuttu nuoria miehiä, ei nuoria naisia, ei nuoria koiria, ei nuoria kissoja. Ihan samanlaisia ihmisiä kaikki ollaan vauvasta vaariin jne.

Jokainen täällä on ollut nuori ja jokaisesta tulee vanha, ellei sitä ennen kupsahda.

Kylmä tosiasia on myös se, että ihminen haluaa pariutua ennen kaikkea oman ikäryhmänsä edustajan kanssa. Harvan nuoren ihmisen unelma on vanha puoliso. Näin se vaan menee ja siihen on hyvä sopeutua, muuten on aika yksinäinen vanhuus edessä.

Vierailija
5/5 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko täällä mollattu nuoria naisia? Ei ole tullut kyllä vastaan.

Mutta jonkinlainen turhautuminen saattaa tapahtua aikuiselle ihmiselle nuoren ihmisen kanssa, koska on itse jo elänyt ja kokenut ne asiat, joista nuorella ei ole vielä kokemusta ja nuori tekee ne samalla tavalla, kun vanha on tehnyt ja vanha jo tietää parempia konsteja, mutta nuori ei kuuntele. Se on turhauttavaa!

Joskus nuori oppii vanhempien virheistä, kun ne oikein kunnolla ovat hänen harminaan koko elämän olleet.

Esim. minä en ikinä ottaisi itseäni vanhempaa puolisoa, kuten äitini otti. Melkein koko elämän katsellut sitä äidin katkeruutta ja kuinka hän tuntui "vihaavan" isää, kun isä oli niin vanha ja avuton niin kauan siinä äidin rinnalla ennenkun kuoli. Myös vanhuudenpäivillään tekivät vielä lapsen, isä siis tuossa vaiheessa jo liki 60v ja lapsi ei syntynyt terveenä isän iän takia ja äiti tuntui katkeroituvan vain lisää.

Ennenvanhaa ei osattu erota ja itse eroilen nykyään senkin edestä ihan vain, koska omien vanhempien olisi pitänyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yhdeksän