Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oon luvannu järjestää pikkusiskon synttärit ja en oo virl keksinyt mitään ja ne on jo torstaina!

Vierailija
26.02.2019 |

Joo eli oon luvannut pikkusiskolle että järjestän sen kaverisynttärit mutta en oo keksiny viel mitään ja ne on jo torstaina!! Että olisin tosi kiitollinen jos jollain ystävällisellä ois jotain kivoja vinkkejä 10vuotiaan syntymäpäiville.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole keksinyt vai et ole edes viitsinyt edes yrittää ja nyt haluat ulkoistaa senkin?

Vierailija
2/17 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet surkea isosisko. Ilmeisen itsekeskeinen ja laiskakin vielä. Ei mulla muuta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

... ja ikää itselläsi on?

Vierailija
4/17 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole keksinyt vai et ole edes viitsinyt edes yrittää ja nyt haluat ulkoistaa senkin?

En ole keksinyt olen kyllä miettinyt

Vierailija
5/17 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

... ja ikää itselläsi on?

13

Vierailija
6/17 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla jokin rahabudjetti? Mihin kaipaat apua, koristeluun, ohjelmaan, tarjoiluun?

Vierailija
7/17 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet surkea isosisko. Ilmeisen itsekeskeinen ja laiskakin vielä. Ei mulla muuta. 

Mulla on kuule 7 kertaa viikossa treenit ja oon lukenu koko viikon kokeisiin että juu

Vierailija
8/17 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään hajua mistä tuon ikäiset nykypäivänä tykkää.

Miten olisi pienimuotoinen levyraati? Soitat yhden biisin Robinilta, yhden joltain muulta ja vielä kolmannen ja muksut saa pisteyttää ne.

Tai entä maistelutesti? Maistelevat silmät sidottuina muutamaa juttua (keksejä, karkkeja) arvaillen ja pisteyttäen mitä syövät, toiset saavat katsella vierestä.

Entä tarvikkeita pienen korun tekemiseen? Hommaat vaikka sen verran pieniä helmiä tms. että jokainen saa tehtyä vaikka pienen rannekorun itselleen?

Vierailija
9/17 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sinulla jokin rahabudjetti? Mihin kaipaat apua, koristeluun, ohjelmaan, tarjoiluun?

Eniten siihen ohjelmaan kun en tiedä mistä lapset tykkäisivät

Vierailija
10/17 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herkkuja ja jotain pelejä ja leikkejä. Voi myös tehdä vaikka jätskibaarin, jos ei kutsutuille ole allergioita,jossa kootaan ja koristellaan omat jätskiannokset. Tai sitten joku askartelujuttu, jonka saa mukaan juhlien jälkeen. Meillä oli tosi suosittu hattarakone, jolla jokainen sai valmistaa oman hattaransa. Kone pyöri tauotta koko juhlan ajan.

Vierailija
11/17 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita paljon ilmapalloja koristeeksi

Tarjoiluiksi, popcornia, sipsiä, karkkia, limsaa tai mehua. Siskosi varmasti ilahtuisi myös täytekakusta. Osaatko leipoa itse? Täytekakkua helpompi on leipoa vaikkapa mokkapalat.

Ohjelmaa voisi olla joku lautapeli tai singstar

Vierailija
12/17 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mitään hajua mistä tuon ikäiset nykypäivänä tykkää.

Miten olisi pienimuotoinen levyraati? Soitat yhden biisin Robinilta, yhden joltain muulta ja vielä kolmannen ja muksut saa pisteyttää ne.

Tai entä maistelutesti? Maistelevat silmät sidottuina muutamaa juttua (keksejä, karkkeja) arvaillen ja pisteyttäen mitä syövät, toiset saavat katsella vierestä.

Entä tarvikkeita pienen korun tekemiseen? Hommaat vaikka sen verran pieniä helmiä tms. että jokainen saa tehtyä vaikka pienen rannekorun itselleen?

Kiitos näistä ideoista enköhän mä jotakin keksi :)

Vierailija
13/17 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tertuntaa-laulu! Pulleat ponit-leikki!

Vierailija
14/17 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Herkkuja ja jotain pelejä ja leikkejä. Voi myös tehdä vaikka jätskibaarin, jos ei kutsutuille ole allergioita,jossa kootaan ja koristellaan omat jätskiannokset. Tai sitten joku askartelujuttu, jonka saa mukaan juhlien jälkeen. Meillä oli tosi suosittu hattarakone, jolla jokainen sai valmistaa oman hattaransa. Kone pyöri tauotta koko juhlan ajan.

Kiitos näistä

Vierailija
15/17 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suklaamunien etsintää. Levyraati oli hyvä idea, tai tietovisa, niitä oli omassa nuoruudessani jokaisen synttäreillä

Vierailija
16/17 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siduccaa ja harmaata LM:ää...!

Vierailija
17/17 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmoinen on hauska leikki että kaikki osallistujat istuvat piirissä. Kaikki heittävät vuorotellen kahta noppaa, ja jos saa silmäluvuksi kaksi samaa silmälukua (esim kaksi kutosta jne), pitää laittaa isot rukkaset käteen ja ja esim pipo tai karvalakki päähän ja saa ruveta syömään suklaalevystä paloja haarukalla ja veitsellä nii paljon kun kerkeää. Muut tottakai yrittävät heittää nopsaan koska vuoro vaihtuu aina kun joku toinen heittää samat silmäluvut. Pelattiin pienenä ja oli sika hauskaa!