Oon luvannu järjestää pikkusiskon synttärit ja en oo virl keksinyt mitään ja ne on jo torstaina!
Joo eli oon luvannut pikkusiskolle että järjestän sen kaverisynttärit mutta en oo keksiny viel mitään ja ne on jo torstaina!! Että olisin tosi kiitollinen jos jollain ystävällisellä ois jotain kivoja vinkkejä 10vuotiaan syntymäpäiville.
Kommentit (17)
Olet surkea isosisko. Ilmeisen itsekeskeinen ja laiskakin vielä. Ei mulla muuta.
Vierailija kirjoitti:
Et ole keksinyt vai et ole edes viitsinyt edes yrittää ja nyt haluat ulkoistaa senkin?
En ole keksinyt olen kyllä miettinyt
Onko sinulla jokin rahabudjetti? Mihin kaipaat apua, koristeluun, ohjelmaan, tarjoiluun?
Vierailija kirjoitti:
Olet surkea isosisko. Ilmeisen itsekeskeinen ja laiskakin vielä. Ei mulla muuta.
Mulla on kuule 7 kertaa viikossa treenit ja oon lukenu koko viikon kokeisiin että juu
Ei mitään hajua mistä tuon ikäiset nykypäivänä tykkää.
Miten olisi pienimuotoinen levyraati? Soitat yhden biisin Robinilta, yhden joltain muulta ja vielä kolmannen ja muksut saa pisteyttää ne.
Tai entä maistelutesti? Maistelevat silmät sidottuina muutamaa juttua (keksejä, karkkeja) arvaillen ja pisteyttäen mitä syövät, toiset saavat katsella vierestä.
Entä tarvikkeita pienen korun tekemiseen? Hommaat vaikka sen verran pieniä helmiä tms. että jokainen saa tehtyä vaikka pienen rannekorun itselleen?
Vierailija kirjoitti:
Onko sinulla jokin rahabudjetti? Mihin kaipaat apua, koristeluun, ohjelmaan, tarjoiluun?
Eniten siihen ohjelmaan kun en tiedä mistä lapset tykkäisivät
Herkkuja ja jotain pelejä ja leikkejä. Voi myös tehdä vaikka jätskibaarin, jos ei kutsutuille ole allergioita,jossa kootaan ja koristellaan omat jätskiannokset. Tai sitten joku askartelujuttu, jonka saa mukaan juhlien jälkeen. Meillä oli tosi suosittu hattarakone, jolla jokainen sai valmistaa oman hattaransa. Kone pyöri tauotta koko juhlan ajan.
Laita paljon ilmapalloja koristeeksi
Tarjoiluiksi, popcornia, sipsiä, karkkia, limsaa tai mehua. Siskosi varmasti ilahtuisi myös täytekakusta. Osaatko leipoa itse? Täytekakkua helpompi on leipoa vaikkapa mokkapalat.
Ohjelmaa voisi olla joku lautapeli tai singstar
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään hajua mistä tuon ikäiset nykypäivänä tykkää.
Miten olisi pienimuotoinen levyraati? Soitat yhden biisin Robinilta, yhden joltain muulta ja vielä kolmannen ja muksut saa pisteyttää ne.
Tai entä maistelutesti? Maistelevat silmät sidottuina muutamaa juttua (keksejä, karkkeja) arvaillen ja pisteyttäen mitä syövät, toiset saavat katsella vierestä.
Entä tarvikkeita pienen korun tekemiseen? Hommaat vaikka sen verran pieniä helmiä tms. että jokainen saa tehtyä vaikka pienen rannekorun itselleen?
Kiitos näistä ideoista enköhän mä jotakin keksi :)
Vierailija kirjoitti:
Herkkuja ja jotain pelejä ja leikkejä. Voi myös tehdä vaikka jätskibaarin, jos ei kutsutuille ole allergioita,jossa kootaan ja koristellaan omat jätskiannokset. Tai sitten joku askartelujuttu, jonka saa mukaan juhlien jälkeen. Meillä oli tosi suosittu hattarakone, jolla jokainen sai valmistaa oman hattaransa. Kone pyöri tauotta koko juhlan ajan.
Kiitos näistä
Suklaamunien etsintää. Levyraati oli hyvä idea, tai tietovisa, niitä oli omassa nuoruudessani jokaisen synttäreillä
Semmoinen on hauska leikki että kaikki osallistujat istuvat piirissä. Kaikki heittävät vuorotellen kahta noppaa, ja jos saa silmäluvuksi kaksi samaa silmälukua (esim kaksi kutosta jne), pitää laittaa isot rukkaset käteen ja ja esim pipo tai karvalakki päähän ja saa ruveta syömään suklaalevystä paloja haarukalla ja veitsellä nii paljon kun kerkeää. Muut tottakai yrittävät heittää nopsaan koska vuoro vaihtuu aina kun joku toinen heittää samat silmäluvut. Pelattiin pienenä ja oli sika hauskaa!
Et ole keksinyt vai et ole edes viitsinyt edes yrittää ja nyt haluat ulkoistaa senkin?