Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Palstan bipoilla menee tunteisiin

Vierailija
26.02.2019 |

Palstan bipoilla ilmeisesti menee tunteisiin aina kun joku haluaa muiden kokemuksia siitä, millaista elämä bipon kanssa parisuhteessa on.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole vastannut yhteenkään niistä.

Miksi niitä ketjuja pitää postata koko ajan lisää. Onko sinulla muuta tarkoitusta kun provosoida? Ja sitten kehuskella kun muut provosoituu?

Vierailija
2/6 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hallanvaara kirjoitti:

Miksi niitä ketjuja pitää postata koko ajan lisää. Onko sinulla muuta tarkoitusta kun provosoida? Ja sitten kehuskella kun muut provosoituu?

Muistaakseni ainakin kerrab vinguit olevasi kakkostyypin bipo ketjussa, jossa arvosteltiin bipojen maniapettämisiä silkaksi pahuudeksi jota piileskellään sairauden takana - mitä se tietysti onkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sairaus, pilkkaatteko syöpäsairastakin?

Vierailija
4/6 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan turhia ne ketjut on, sillä niihin saa kirjoittaa vain, että bipot ovat luomakunnan parhaimmistoa, loistavia, terveitä, ihan unelmakumppaneita. Ihan aina.

Vierailija
5/6 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Vinkua, kehua, parhaimmistoa, loistavia..." Huomaatko että sinulla on taipumusta liioitella asiaa haluamaasi suuntaan. Se ei perustu todellisuuteen.

Minullakin oli kerran huono kokemus, ja kyllä minä vaan nyt olen sitä mieltä että kaikki miehet on ihan p a s k o j a. Kaikki. Ja olen sitä mieltä että se on fakta, terrierin lailla puolustan ja ärhentelen kaikille jotka kehtaavat olla eri mieltä.

No en.

Onko joku joskus satuttanut sinua, vai mistä tämä naurettava propagandan levitys?

Vierailija
6/6 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hallanvaara kirjoitti:

Muistaakseni ainakin kerrab vinguit olevasi kakkostyypin bipo ketjussa, jossa arvosteltiin bipojen maniapettämisiä silkaksi pahuudeksi jota piileskellään sairauden takana - mitä se tietysti onkin.

Analysoidaanpa asiaa diagnostisesta näkökulmasta. Minkä luulet olevan eron esimerkiksi pettäneen narsistin diagnostiset kriteerit verrattuna kaksisuuntaiseen mielialahäiriöön. Kuinka ne eroaa toisistaan?

Miksi nämä kaksi ihmistä on saanut erilaisen diagnoosin, kyllä, se on ihan tarkasti määritelty.

Ole hyvä, tutki ja mieti asiaa. Myös sitä voisit miettiä mistä sinusta kumpuaa tämä muiden nimittely silkaksi pahuudeksi ja haukkuminen, miksi haluat nähdä asian niin. Tarkastele vaikka tätä palstaa, kuka tahansa voi tehdä virheitä ja olla vajavainen, mutta kaikkia ei ole diagnosoitu. (joissain tapauksissa se on valitettavaa)

Oletko sinä itse siis täydellinen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kaksi