Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raksahommia tekevät naiset! Millaiset/mistä työvaatteet?

Vierailija
26.02.2019 |

En tee työkseni, mutta melkein kaikki vapaa-aika ja lomat menee remonttihommissa. Millaisia ja mistä hankittuja työvaatteita sinulla on? Erityisesti hyvistä työhousuista kaipaan suosituksia. Nyt on jotkut halpikset jotka ei ole hyvät, niissä on liian matala vyötärö ja kangas on hirmu jäykkää ja siksi epämukavaa esim kyykistellessä.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommaa jotkut roikkutaskulliset dimexit tai vastaavat, ja polvipusseihin sit ne polvisuojat.

Vierailija
2/4 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hommaa jotkut roikkutaskulliset dimexit tai vastaavat, ja polvipusseihin sit ne polvisuojat.

No mulla on sellaiset työhousut jotka on roikkutaskulliset, polvisuojineen. Malli ja materiaali ei ole mukava, enemmän miehen kropalle varmaan suunniteltu . Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmmh, tsekkaas tää: https://duunivaruste.fi/products/category/naisten-huomiovaatteet/

Mulla ei oo kokemusta noista että miten hyvin naisten kaavoitus toimii kun ite kuljen ihan vaan miesten pöksyissä.

Vierailija
4/4 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oo löytänyt työhousuja, koska ne on kaikki suunniteltu miesten vartaloille. Niinpä mullla on yleensä joko collarit tai legginsit. Käytän riipputaskuliiviä, se ajaa saman asian, mutta mukavammin. Polvillaan ei tarvitse tehdä kuin aika valikoitu määrä töitä, niitä varten on erilliset polvisuojat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi seitsemän