Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En keksi enää mitään hyödyllistä ostettavaa Aliexpressiltä:(

Vierailija
26.02.2019 |

Viimeinen ostos on 3d lasit. Maksoi 70centtiä.

Mitään turhaa en osta.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pakkoko sitä on väkisin keksiä, pidä tauko shoppailussa.

Vierailija
2/10 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verkko-ostokset on nykyaikaa. Luonto kiittää kun voi ostaa suoraan kotoa, eikä tarvitse lähteä autolla ostoksille. Periaateessa kaiken mitä olen Kiinasta ostanut olen saanut sillä hintaa mikä olisi Suomessa mennyt jo auton kuluihin jos olisin lähtenyt kauppaan:) Ei ihan näin mutta melkein. 

ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huolestuttavaa, jos sinulla on pakonomainen tarve edelleen vain ostaa jotakin ostamisen ilon vuoksi. Oot tainnut käyttää "hyödyllisiä ostoksia" vain tekosyynä siihen, että voit tyydyttää luvallisesti shoppailuaddiktiotasi.

Vierailija
4/10 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huolestuttavaa, jos sinulla on pakonomainen tarve edelleen vain ostaa jotakin ostamisen ilon vuoksi. Oot tainnut käyttää "hyödyllisiä ostoksia" vain tekosyynä siihen, että voit tyydyttää luvallisesti shoppailuaddiktiotasi.

Ostan kaikkea mitä joutuisin joka tapauksessa ostaa Suomesta. Tai haluaisin ehkä ostaa Suomesta, mutta en osta koska maksaa liikaa. Katsoin juuri noita 3D-lasien hintoja Suomessa. Halvimmat n.10 euroa. En ostaisi sillä hintaa. Alle euron hinta on eri juttu.

ap.

Vierailija
5/10 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No justhan valitit että et keksi enää mitään hyödyllistä ostettavaa. Eli sinua vaivaa se, että haluaisit kovasti ostaa jotain ostamisen ilosta muttei tekosyy enää toimikaan.

Vierailija
6/10 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiesitkö että trollaaminen on kielletty palstan säännöissä. heipä hei ketju ja terveiset sinne porvooseen

Vierailija
7/10 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No justhan valitit että et keksi enää mitään hyödyllistä ostettavaa. Eli sinua vaivaa se, että haluaisit kovasti ostaa jotain ostamisen ilosta muttei tekosyy enää toimikaan.

Näissä kiinantilauksissa on melkoiset toimitusajat. Ei tule paketti ihan tällä viikolla eikä seuraavallakaan, vaan 40 päivää on ihan normaali. Että homma toimisi niin minun pitää ennakoida mitä tarvitsen parin kuukauden päästä. Tämä on se mikä pitäisi etukäteen tietää ja "keksiä".

Ei tästä ostamisesta tulisi yhtään mitään jos ei voi ennakoida tulevia tarpeitaan.

ap.

Vierailija
8/10 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonto kiittää kun tavarat tuodaan lentokoneilla ja rekoilla suoraan ihmisten kotioville...

Vierailija
9/10 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tiesitkö että trollaaminen on kielletty palstan säännöissä. heipä hei ketju ja terveiset sinne porvooseen

Ei ole minun vika jos joku provosoituu siitä, että joku harjoittaa laillista toimintaa. Ostaa laillisesti ilman veroja ja ilman postikuluja tai pienillä postikuluilla Kiinasta.  Ostaa halvalla kaikkea hyödyllistä.

ap.

Vierailija
10/10 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luonto kiittää kun tavarat tuodaan lentokoneilla ja rekoilla suoraan ihmisten kotioville...

En ole päättävissä asemissa, että voisin vaikuttaa ko. asioihin yhtään mitään. Käytän vain hyväkseni ne mahdollisuudet, mitä päättäjät on suvainneet minulle antaa.

ap.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi viisi