Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiinnostaako sinua Stora Enson touhut Euroopan ulkopuolella?

Vierailija
25.02.2019 |

Ja Brasiliassa erityisesti.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Vierailija
2/14 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaa sikäli, että miksi sitä ei ole jo vedetty oikeuteen? Onhan tuo häpäissyt koko Suomen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos hyvää liksaa maksavat niin vois kiinnostaakin

Vierailija
4/14 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisin minä sen illan MOTin halunnut nähdä, tai siis kuulla, mutta "ääniongelmien" takia eihän tuota pystynyt seuraamaan.

Vierailija
5/14 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://yle.fi/aihe/artikkeli/2019/02/25/vartijat-tulivat-kirveiden-kan…

"Muinoin atlanttinen sademetsä, Mata Atlântica, peitti suuren osan eteläisestä Bahiasta. Sademetsä kuuluu maailman lajirikkaimpiin ekosysteemeihin. 

Se on myös erittäin uhanalainen. Vuosikymmenten maanviljelyn ja karjanhoidon seurauksena alkuperäisestä sademetsästä on jäljellä vain seitsemän prosenttia."

Surullista. Oliko sekin Brasiliassa kun joku vaatejätti vei maita?

Vierailija
6/14 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen Stora Ensolla Suomessa paikallistason pomo, mutta ei niin kiinnosta muissa maissa tapahtuvat asiat. Brasiliassa on omat maajohtajat jotka hoitaa omat tonttinsa. Toimari sitten paimentaa jos on tarve.

Vierailija
7/14 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://yle.fi/aihe/artikkeli/2019/02/25/vartijat-tulivat-kirveiden-kan…

"Muinoin atlanttinen sademetsä, Mata Atlântica, peitti suuren osan eteläisestä Bahiasta. Sademetsä kuuluu maailman lajirikkaimpiin ekosysteemeihin. 

Se on myös erittäin uhanalainen. Vuosikymmenten maanviljelyn ja karjanhoidon seurauksena alkuperäisestä sademetsästä on jäljellä vain seitsemän prosenttia."

Surullista. Oliko sekin Brasiliassa kun joku vaatejätti vei maita?

Juuri tämän takia järjestöt ovat jo vuosia pyytäneet ihmisiä kiinnittämään huomiota siihen mitä he ostavat. Aivan turhaan ilmeisesti, koska "ei kuulu mulle".

Vierailija
8/14 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen Stora Ensolla Suomessa paikallistason pomo, mutta ei niin kiinnosta muissa maissa tapahtuvat asiat. Brasiliassa on omat maajohtajat jotka hoitaa omat tonttinsa. Toimari sitten paimentaa jos on tarve.

Siis siellä ihmisiä ajetaan kodeistaan väkivaltaisesti ja sinua ei kiinnosta.. Voi prkl!

Vierailija
9/14 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta. Edes Suomessa.

Vierailija
10/14 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kiinnosta. Edes Suomessa.

Eli mielellään työskentelet yrityksessä, joka ajaisi suomalaisia pois kodeistaan? Olisitko itse tuo, joka väkivaltaisesti ajaisi suomalaisia pois kodeistaan?

Vierailija
11/14 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis siellä ihmisiä ajetaan kodeistaan väkivaltaisesti ja sinua ei kiinnosta.. Voi prkl!

Ei työelämässä astuta toisten varpaille. Saisin loppuiäkseni vihamiehiä ja yt:sä taatusti kenkää jos uskaltaisin suuni avata. Pr hoitaa asiat ulospäin. 

Vierailija
12/14 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei työelämässä astuta toisten varpaille. Saisin loppuiäkseni vihamiehiä ja yt:sä taatusti kenkää jos uskaltaisin suuni avata. Pr hoitaa asiat ulospäin. 

Tässä kysyttiin kiinnostusta anonyymissä vapaa-ajan nettiroolissa, ei virallisena työpaikan edustajana.

Vierailija
13/14 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskotteko te todella tällaiset jutut, sellaisinaan?

Vierailija
14/14 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Robbiert kirjoitti:

Uskotteko te todella tällaiset jutut, sellaisinaan?

Mikä jutussa käsitellyistä eri kannoista on se "sellaisenaan", jota tarkoitat? Stora Enson, Veracelin, Brasilian vai heimojen kanta asiaan? Kenties tutkijan, joka on tutkinut tilannetta paikan päällä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yksi