Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitäisikö kerrostaloissa musiikin soittaminen kieltää lailla?

25.02.2019 |

Tämä nykyinen laki on selvästi vanhentunut, tuolloin ei ollut nykyajan vempeleitä mistä lähtee vastaavaa volyymiä kun ensimmäisiä lakeja luotiin.

Nykyään on mahdollista melkeinpä jokaiseen laitteeseen kytkeä kuulokkeet, sähköpianot ja sähkörummut mukaanlukien, sähköttömien instrumenttien soittaminen tehdään jatkossa niille suunnitelluissa tiloissa, ei siellä missä asuu ihmisiä. Myös laulaminen kiellettäisi, koska täytyy se raja vetää normaali puheeseen.

Eise missään tapauksessa saa olla sillain että +10 lähellä asuvaa asuvaa kärsii yhdestä häiriköstä.
Tämä tietysti kuitattaisi poliisinkautta, jos joutuvat tulemaan paikalle ja tekemään raportin, niin silloin tulisi häiriö merkintä, mikä estäisi jatkossa monen monta asiaa, toimisi samaan tapaan kuin luottomerkinnät.

Poliisit voivat vahvistaa häiriö käyttäytymisen jokaiselta naapurilta, näin ollen valheellinen ilmoitus paljastuu mikä onjo myös itsessään rikos (kunnianloukkaus). Eli ei pitäisi olla mahdollista yksittäisen ihmisen tehdä aiheettomia ilmoituksia, saa vaan itse merkinnän.

Minä ainakin pystyisin elämään kuulokkeita käyttäen, täytyy sitten sijoittaa vahvariin tai adaptereihin jos on useampi kuuntelija jotta saa kytkettyä useamman kuulokkeen laitteeseen, mutta seonse hinta sitten jos on tarvetta kuunnella porukalla.

Halvimmat perus kuulokkeet irtoo 10€-20€, eli ei tuosta nyt mitenkään järjetön lohkaisu tule lompakkoon.

Ja ei kelpaa argumentti; että jos ei kelpaa niin muuta maalle, yhteisössä tulee ottaa kaikki ympärillä asujat huomioon ja häiriköt pistetään takaisin riviin niinkuin pitääkin.

Ensimmäiset vuodet todennäköisesti työllistäisi poliisien puolesta, mutta eiköhän ajallaan tasotu.

Mielipiteitä?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset harrastaa musisointia myös itse. Esim laulu ja pianonsoitto. Akustiseen pianoon ei saa kuulokkeita.

Jos äänet häiritsee, täytyy muuttaa muualle kuin kerrostaloon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän neljä