Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tavoite vähintään 200miestä

Vierailija
25.02.2019 |

Eli tavoite olisi saada ainakin 200lta mieheltä munaa tänä vuonna. Nyt on 31 tullut koitettua. Seksi on parasta mitä tiedän. Enkä halua vain yhtä ja samaa kullia. Niitä on niin monenlaisia.n28

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähän oon melkolailla aikataulussa. Vähän pitää kiriä mutta onneksi kesä. Otat tahdiksi päivärytmin kuks-kuks-tauko, niin jouluna on kaksisataa kasassa. Tsemppiä!

Vierailija
2/11 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu. Ja mielestäni on tosi kiihottavaa aina kun mies ottaa kullin esille. Aina hienoa nähdä minkälainen kulli tulee kasvojen eteen. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yök. Yhdessäkin on liikaa.

Vierailija
4/11 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisipa edes yhtä kullia. Aika rauhallista ollut alapäässä. Miestä ei kiinnosta yhtään.

Vierailija
5/11 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista kumi ja henkilökohtainen turvallisuutesi

Outo tavoite, onko tunteet täysin poisluettu mahdollisuus? Entä jos ihastut johonkuhun?

Itsellä ei ole koskaan ollut tarvetta olla mahdollisimman monen kanssa. Päinvastoin.

Onko kaikki suostuneet mukisematta käyttämään kumia muuten?

Vierailija
6/11 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen helppo toteuttaa. Miehien ei.

Vierailija
7/11 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saisipa edes yhtä kullia. Aika rauhallista ollut alapäässä. Miestä ei kiinnosta yhtään.

Sama täällä paitsi piparia oon vailla

M54

Vierailija
8/11 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ajattelit löytää 200 kiihottavaa miestä?

Ja mistä ihmeestä olet jo tähän mennessä vuotta kaivanut ne 31?

Rima ei ainakaan hirveän korkealla voi olla, koska mistä muka löytää alle kahdessa kuukaudessa 31 kuumaa miestä?

Ei siinä, oma asia, mutta tollanen numeropelleily on aina, noh, pelleilyä ja voi vaikuttaa siihen, kuinka tosissaan sinut otetaan jatkossa.

Tiedän yhden miehen jolla on ollut alle kolmikymppisenä 300 naista, ja toki on yrittänyt myös minua monta kertaa, mutta itse en ainakaan voinut ottaa koko miestä ollenkaan tosissaan ja pidin ihan pellenä, eli ei kiihottanut yhtään.

Ei se kyllä ollut muutenkaan mun tyyppiä tai mitenkään kiihottava, mutta toi juttu teki siitä vielä epäviehättävämmän.

Vierailija
9/11 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen helppo toteuttaa. Miehien ei.

Noin 10 vuotta sitten sain pahan kolauksen kun parisujde katkesi. Vuoden aikana erityisesti mitään ennätyksiä tavoittelematta "pääsin" tutustumaan läheisesti 60 munaan. 95 % oli hyviä kokemuksia. Hyviä miehiä on paljon. Pahaa tarkoittamatta taisin myös loukata monia.

Mutta onneksi sitten löytyi yksi rakas ja seksielämästä tuli merkityksellistä. Muutenkin elämä löytänyt uomiinsa.

Niin ja olen mies.

Vierailija
10/11 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otappa yhteyttä meilillä.olis innokas ok kundi 44v.joojoo74@meiliboxi.fi

Vierailija
11/11 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavoitteet kullakin. Ottaisit maksun nin saisit rahaakin samalla...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan neljä