Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Taas rahat finaalissa

Vierailija
25.02.2019 |

Onko kenelläkään muulla tällaista? Ennen rahapäivää rahat totaalisesti finaalissa. Äsken kaivelin kolikoita, että sain kaupasta maitopurkin aamuksi. Eletään toimeentulotuen rajoilla, muutama kymppi enemmän saadaan, kuin mitä olisi tt-tuki. Huomenna ryntään ensimmäisenä apteekkiin lääkkeitä ostamaan, kun lapsilisät tulevat, pari laskua on pakko maksaa ja lopuilla ruokaa. Leikkeleitä tai juustoa ei ole ollut viikkoon, leiponut olen itse, ruoka kasvispainotteista, mm. kasvishernekeittoa, linssikeittoa, puuroa jne.

Olen ärsyyntynyt lähinnä omaan saamattomuuteeni. Sitten, kun rahaa tulee, niin liian helposti tulee ostettua herkkuja ja sen sellaista. Toisaalta rahareikiä on jatkuvasti, uudet silmälasit tarvitaan koko sakki, vanhemman lapsen leirikoulu maksaa, toisella on synttärit tulossa ja sitä rataa.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvioi jokainen ostos yksitellen ja mieti onko halvempaa vaihtoehtoa. Jalostajan hernekeitolle lidlin hernekeitto jne. Se on vaikeaa ja ikävää, mutta omalta osalta auttoi hieman. Laajakaista ja puhelinliittymät kannattaa kilpailuttaa jos ei ole jo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla