Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Fetissi/fantasia ketju

Vierailija
25.02.2019 |

Laitetaas omia fetissejä tai vaikka fantasioita jos tahtoo. Yksinäiseen iltaan vähän ajattelemista. ;)

Itsellä on pissi fetissi, leikin usein omalla pissillä. Pissaan suihkussa mukiin ja kaadan päälleni samalla kun leikin leluilla. Tulee orgasmi hetkessä. Jos mies suostuu pissimään päälleni se on parasta, usein vaan kun ei ole vakituista niin ei kehtaa ehdottaa. Yksi mies suostui ja halusi minunkin pissivän hänen päälleen samalla kun nuoli minua. Se oli ihanaa.

Toinen fetissi on ottaa suihin samalla kun leikin. Että makaan selällään ja mies panee suuhun, lopuksi runkkaa kasvoille, suuhun.

Fantasia olisi että mies "raiskaisi" minut. Ottaisi ja panisi rajusti pilluun ja välillä suuhun. Avaisi suuni ja sylkisi sinne ja panisi. Haukkuisi minua ja läpsisi kasvoille ja pepulle kovaa.

Ja toinen fantasia mikä on toteutunutkin, on että yllätän miehen runkkaamasta. Heräsin keskellä yötä ja mies luuli että nukuin. Hän veti käteen. Koitti olla hiljaa mutta se lätinä ja pieni ääntely kun ei pystynyt olemaan hiljaa kun tuntui hyvältä. Aahhh halusin sitä miestä mutta kuuntelin sen loppuun asti koska olin haaveillut siitä kauan ;)

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän jos menisit seksipalstalle pervoilemaan.

Vierailija
2/13 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haaveilen usein, että joku raavas merimies *aiskai*i mun *eräaukon puhki.

M55

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae apua, eikö siellä kotona ole ketään joka laittaisi sairaan mielesi aisoihin. Mene muille palstoille pervoilemaan.

Vierailija
4/13 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hae apua, eikö siellä kotona ole ketään joka laittaisi sairaan mielesi aisoihin. Mene muille palstoille pervoilemaan.

Täällä kysyttiin fantasioita, mitä sinulla on toisten fantasioita vastaan??

Vierailija
5/13 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseasiassa tän oli tarkoitus mennä seksi palstalle, siellä toisen ketjun innoittamana. Mutta näköjään pomppasi tänne. Pahoittelut niille pimeessä huoneessa lähetyssaarnaajille jotka nyt järkyttyi. :d

Ap

Vierailija
6/13 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja ei ole, siksipä mä täällä netissä pervoilen. :(

Ap

Vierailija
7/13 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluisin että joku 30v+ milf dominoisi minua

Vierailija
8/13 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on fantasiana että Juha Sipilä jatkaisi.

Vierailija
9/13 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis kiva ajos mun pillu räjähtäis kovasta seksistä.

Vierailija
10/13 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on fantasiana että Juha Sipilä jatkaisi.

Eikä koskaan lopettaisi vaikka rukoilisit

Vierailija
11/13 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

mul on et nainen on sidottu ja suupallo naisella. :D

joskus oli just et mies on naisen päällä ja panee suuhun ja tulee naamalle, mut sitä oon koittanu jo liian monta kertaa.... :D

ja noi kaikki TUTUN miehen kanssa.

Vierailija
12/13 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies katsoo paljasta pyllyäni seisoessani hänen edessään ja viuhuttaa koivuniemenherraa ja käskee pyllistämään.

Vierailija
13/13 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin että tyttöystäväni laittaisi minulle pallon suuhun, läpsisi pyllylle, vetelisi peppuun strap onilla. Lopuksi pissaisi päälleni. Ukko 50