FINNIT! Mitä tehdä?
Terve!
Olen jo 26 vuotias. Ihossani on silti edelleen finnejä (kasvoissa, selässä, rinnassa). Ei pahasti nyt kasvoissa, mutta aika ajoin kuitenkin. Olen käynyt ihonpuhdistuksessa nyt säännöllisesti ja se on auttanut paljon. Lisäksi hoidan ihoani huolella (puhdistus, kuorinta, naamiot, kosteutus).
Suurin ongelma on nyt selän ja rinnan finnit. Niitä ei ole paljoa, mutta ne ovat kipeitä ja lisäksi niitä aina kuitenkin on selässä ja rinnassa 1-10 " paisetta" ihon alla. En haluaisi Roaccuttan-kuuriakaan näin " pienelle" ongelmalle. Aurinko auttaa jonkin verran, lisäksi selän kuorinta.
Saako apteekista jotain finnivoidetta ilman reseptiä? Olis jo kiva päästä tästä murrosiästä :).
Kommentit (3)
Tosiaan, ongelma ei sinänsä ole ihan kauhean paha, mutta kiusallinen kuitenkin. Muutaman finnin nyt siedän silloin tällöin ja se on normaalia, mutta ketuttaa kun selkään pukkaa finnejä.. kulje siinä sitten toppi päällä kesällä.
Voisin kokeilla tota basironia jos on hyvä? En ihan vielä ole kauheen valmis syömään pillerikuuria kun en viitsi nyt tilata lääkäriaikaa. Ehkä sitten, jollei ongelma katoa kiltisti basironilla.
Muita vinkkejä??
taitaa vaatia reseptin, mutta on ulkoisesti käytettävä lääke. Nimi on Dalacin ja lääke on nestemäinen, sitä sivellään ongelma-alueelle, ja oli muistaakseni melko riittoisaa. Ei vaadi erikoislääkärillä käyntiä, ihan tavan lääkärikin voi tuon määrätä
saa voidetta nimeltä Basiron, sitä voisit kokeilla. Ja roaccutania " kevyempi" lääkekuuri voisi tepsiä myös, antibioottia useampi kuukausi, itse syön Tetralysalia, ei ole niin rankka kuin tuo roaccutan, ja tuntuu ihan hyvin tepsivän. Olen itse 26v. ja kärsinyt aknesta jo ala-asteelta lähtien