Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkä ikäisenä voisit harkita vielä vauvaa?

Vierailija
23.02.2019 |

Missä iässä voisit ajatella vielä lapsen tekemistä? Oletko mies vai nainen? Muuten vaan kyselen. Itse en enää tule lapsia tekemään.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt alkaa olla viimeiset hetket. M44

Vierailija
2/26 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni oli vanhat vanhemmat. En harkinnut enää 35 jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän erikoinen kysymys, kun ainakin meillä naisilla tähän vaikuttaa huomattaavasti ihan vaan luonto.. Ei ole paljon omilla mielipiteillä vaikutusta loppujen lopuksi. Lisäksi en edes osaisi kuvitella, että millainen olen 10 tai 20 vuoden päästä, että en silläkään oikein ymmärrä että miten tietäsin että vaikka silloin ja silloin voisin harkita. Elämä on nyt eikä vuosien päästä.

Vierailija
4/26 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Olen nelikymppinen mies ja sinkku. Täytyisi ensin siis löytää, joku jonka kanssa voisin harkita tai olla harkitsematta. Itselläni ei ole lapsia ja olen oikeastaan lähes aina ajatellut ja uskonut niin, että saan lapsia, jos saan. Em pidä laps(i)en saamista minään elämässä onnistumisen mittana tai yksinomaisena päämääränä, niin että käyttäisin hirmuisesti energiaa ja vaivan-näköä, että omalta osaltani onnistuisin tässä asiassa yksin. Ja en varmaan tiedä täysin mitä menetän koska viihdyn ja nautin myös niin paljon sinkkunakin olosta, että en aktivisesti hae ja etsi itselleni parisuhe kumppania. Mutta olen valmis ja halukas parisuhteeseen asettumaan, jos sopiva osuu kohdalle; ja hänellä on suunnilleen samantaaisia ajatuksia ja tuntemuksia minusta. Olen onnekas, koska minulla on muita lähesiä ja merkittäviä mittaamattoman rakkaita ihmissuhteita. - Toisaalta toki sitä välillä on koen oloni ankeaksi ja siipimaassa laahustavaksi rammaksi ankaksi, joka kaipaa rinnalleen sitä yhtä ja erityistä, koska kuitenkin on asioita, jotka minusta kuuluvat vain ja ainoastaa parisuhteeseen. - Tai jotka voinee tavoittaa vain parisuhteen kautta.     

Vierailija
5/26 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin 25 vuoteen. Ainokainen oli tuolloin 3.

Vierailija
6/26 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän erikoinen kysymys, kun ainakin meillä naisilla tähän vaikuttaa huomattaavasti ihan vaan luonto.. Ei ole paljon omilla mielipiteillä vaikutusta loppujen lopuksi. Lisäksi en edes osaisi kuvitella, että millainen olen 10 tai 20 vuoden päästä, että en silläkään oikein ymmärrä että miten tietäsin että vaikka silloin ja silloin voisin harkita. Elämä on nyt eikä vuosien päästä.

Vaikuttaahan se luonto, mutta joitain keskusteluja lukeneena olen saanut käsityksen, että joillain on tarkkojakin mielipiteitä. Lisäksi on hedelmöityshoitoja iäkkäämmille, jos ei Suomessa hirveän vanhoille, niin jossain kuitenkin.

Vierailija
7/26 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain kuopuksen 42-vuotiaana enkä sen jälkeen enää harkinnutkaan.

Vierailija
8/26 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun vaihdevuosia vissiin pukkaa, kun menkat on muuttuneet epäsäännöllisiksi, niin oon parina iltana itkenyt sitä, etten voi saada enää vauvaa. Yksi teini minulla on ja olen hänestä iloinen. Mutta en varmaan kuitenkaan järkisyistä enää vauvaa tekisi vaikka voisinkin. Ehkä 45-vuotiaana olisi ollut viimeinen hetki.

Vierailija
9/26 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

N. 38-40 vuoden jälkeen en enää haluaisi lisää lapsia. Nyt 35 v ja yksi lapsi. Taitaa jäädä ainoaksi.

Vierailija
10/26 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tämä aihe mietityttää niin monia? Minua ei koskaan mietityttänyt se miten muut elämänsä elävät, ei nuorena eikä näin vanhempana (itse olen vanhempana äidiksi tullut). Tai itsestä tässä taitaakin olla kyse, haluatte vahvistuksen joillekin omille elämänvalinnoillenne (?)

Vierailija
11/26 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

65v 

T: hopeakettu

Vierailija
12/26 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tämä aihe mietityttää niin monia? Minua ei koskaan mietityttänyt se miten muut elämänsä elävät, ei nuorena eikä näin vanhempana (itse olen vanhempana äidiksi tullut). Tai itsestä tässä taitaakin olla kyse, haluatte vahvistuksen joillekin omille elämänvalinnoillenne (?)

No onhan erilaiset valinnat aina mielenkiintoisia. Itselle on mahdotonta tulla enää raskaaksi, enkä iän puolesta enää edes haluaisi. Olen lähempänä 50 kui 35 vuotta.

Vierailija
13/26 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

65v 

T: hopeakettu

Ehdoton takarajako?

Vierailija
14/26 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 42 ja mies 41.

Oltiin kalkkiviivoilla. No minä ainakin...

Vierailija
15/26 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt kymmenen vuotias ja haluaisin ikioman vauvan - en siis hauvaa!

Vierailija
16/26 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytän pian 30, ja kaksi lasta löytyy, esiteini ja vauva. Kyllä ajatus on että 35 mennessä olisi lapsiluku täynnä. En tosin vielä tiedä mikä se luku on, voi olla että kaksi riittää, tai sitten ei.

Vierailija
17/26 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi joillain on niin ehdottomia takarajoja? En ymmärrä. Jos vaikka haluatte 2 lasta, ja toinen ei tärppää silloin kun haluatte, otatteko ehkäisyn käyttöön 35-vuotispäivänä ja luovutte haaveestanne?

Vierailija
18/26 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt 27 ja haluamme kohta alkaa yrittämään.

Vierailija
19/26 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nyt 27 ja haluamme kohta alkaa yrittämään.

Tästä ei tainnut ketjussa olla kyse.......

Vierailija
20/26 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä en koe omaavani rajoitteita moisessa asiassa.