Koska vielä etelään?
Kuinka lähellä laskettua aikaa oilette olleet etelän lomalla? Itselläni la 8.10 ja elokuussa olisi mahdollisuus lähteä Välimerelle. Edellinen raskaus sujui hyvin ja tämäkin ihan normien mukaan eli ei mitään vaivoja, turvotuksia ym. Nyt siis kysyn teiltä kanssasisaret millä viikoilla olette vielä lomailleet?
Kommentit (4)
Ilman lapsia en kyllä pääse kun esikoinen on elokuussa 1v 9kk ; )
Olin Balilla lomalla rv 30-31, ja reissu meni hyvin. Uima-altaallakin viihdyin jonkun verran, mulla oli sellainen uimapukukankaasta tehty lyhyt mekko, jonka kävin välillä kastelemassa ja siinä oli sitten viileämpi olla.
Lentoyhtiöiden sallimat rajat on rv 35-36 pitkille mannerten välisille lennoille, ja olikohan rv 38 lyhyillä lennoilla.
Kun itse lensin rv 35 mannerten välisen 10h lennon Suomeen synnyttämään, niin silloin kyllä tuli turvotusta jalkoihin tosi reippaasti (saattoi kyllä johtua jostakin muustakin osittain) Ja lensin sen business-luokassa, eli oli paremmin tilaa olla ja liikkua.
Minä en lähtisi tällä yhden raskauden kokemuksella pitkälle lomalennolle enää ihan viime viikoilla (rv 35 seutuvilla), mutta silloin 31 viikolla matka tosiaan sujui hyvin ja niihin aikoihin voisin vieläkin matkalle lähteä.
Eri asia kylläkin, jos on vilkas taapero mukana matkassa. Voiko olla ettet pääse tarpeeksi lepäämään lämmössä? Meillä ainakin tuo loma oli aika rauhallista nautiskelua, eikä mikään aktiiviloma (kuten matkamme yleensä ovat olleet)
Lomaile ihmeessä, kun vielä ilman lapsia pääset! Itse olin Espanjassa niin, että tulin rv 28 pois. Lentoyhtiöillähän rajat mihin asti saa lentää ilman lääkärintodistusta.