Onko tää parisuhde Tässä?
Elikkäs olen mies seurustellut 5 vuotta juuri tulee täyteen. Tässä nyt viimeisen kuukauden aikana tää on muuttunut oudoksi. Tyttöystäväni on luvannut nähdä mua ja tulla käymään. Ei ole tullut viime viikonloppuna hänen piti tulla mutta meni miespuoleisen kuulemma (veli) kuin hänelle kanssa baariin. Odotin häntä mun luokseni aamuyöhön asti kun lupasi tulla mutta kuulemma meni taksilla kotiin yöksi ja vastas mulle vasta seuraavana aamuna. On täs kuukauden sisään sanonu et kaikki on hyvin meillä ja sydämiä laittanut viesteihin. mutta nyt hän vastasi mulle viimeksi maanantaina ja sen jälkeen ei oo vastannut mihinkään viesteihin. Silti hän pitää facessa meidän kuvia ja siellä lukee parisuhteessa munkaa. Hän siis käy faces mut ei lue mun viestejä tai sit jos lukee niin muutaman päivän päästä eikä siltikään vastaa. Mitä tää on?? Onko se jättänyt mut täl pahimmalla tavalla eli ghostaamalla? Ymmärrän tapailu jutut jotenkin jos noin tekee. Mutta viiden vuoden suhde. Nyt en tiedä mitä teen menisinkö ovella käymään ensi viikolla ja kysymään suoraan kasvotusten mikä on? Epätietoisuus sattuu...auttakaa
Kommentit (3)
Siihen voi olla ihan joku viaton selitys, esim. perhe- tai terveysongelmia.
Tai sitten hän tekee lähtöä suhteestanne, ja/tai tapailee jo muita muttei halua vielä pistää välejä poikki kanssasi.
Mielestäni tässä olisi aika jättää erinäiset viestittelyt, ja tavata ihan noin kasvotusten, niinkuin ennen vanhaan oli tapana, BFB (before FaceBook), ja keskustella asiasta.
Wau.. Mua vaan kummastuttaa kun toi menee noin päin. Että nainen tekee tollasta. Ei sillä ettenkö uskoisi
Voit myös laittaa hänelle nyt heti viestin ja kertoa saman kuin täälläkin, että tunnet olosi epävarmaksi/olet huolissasi ja onko tyttöystävälläsi kaikki ok.
Jos ei vastaa mene käymään.