Mies pakottaa minut aina nukkumaan sohvalla menkkojen ajaksi
Kommentit (15)
Kestääkö miehen menkät yleensä pitkäänkin?
Miehesi voisi ruveta käyttämään kuukuppia niin hän ei sotke sänkyä. Pienin koko istuu varmaan hyvin. Jos se on väljä reunoilta, niin sinne voi tunkea paketillisen nenäliinoja.
Sun miehes on hiton yksinkertainen. Lakanat on helppo pestä, laadukasta sohvaa on vähän hankalampi putsata jos lorahtaa.
haluisin nähdä miehen, joka pakottaisi mut🤣
Sitä mieltä, että jos asia ilmaistaan noin, on taustalla joku vakava sairauskohtaus tai onnettomuus.
Vierailija kirjoitti:
Sitä mieltä, että jos asia ilmaistaan noin, on taustalla joku vakava sairauskohtaus tai onnettomuus.
Täysin samaa mieltä! Kuka aikuinen nainen puhuu "menkoista"?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä (54). Alkoi muuten just. Ekan kerran kokeilen kuukkuppia, sellaista litteää mallia, joka ei estä seksin harrastamista. Toivottavasti yletyn kaivamaan sen huomenna pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
He, joiden nuoruusvuosina niitä on kutsuttu menkoiksi.
Taas näitä leffojen ja sarjojen innostamia sarjoja. Olisit ees vaihtanut sohvan parvekkeeseen.
Vähän luovuutta peliin, kiitos!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä sitten ois rouvalle sopiva nimitys?
Eihän toi ole vielä mitään. Mun mies pakottaa mut nukkumaan sohvalla aina seksin jälkeen ja pieksee mut koska olen sen jälkeen epäpuhdas. Mies ei halua sängyn tahraantuvan vereen, ja toisaalta ymmärrän sen hyvin. Kuitenkin rakastan häntä, joten on vain kestettävä :(
Siis oikeastiko poistettiin kommentti, jossa vitsillä sanoin, että nainen pitää eristää ja mies saa kantaa ruoan makuuhuoneeseen eikä päästää naista saastuttamaan sohvaa.
Jätä se sika!