Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Abortti

hmm
23.02.2019 |

Kirjoittakaa palstalle asiallisia kommentteja ja ajatuksia abortista. Minkä takia se on väärin ja miksi se olisi oikein. Älkää aloittako aiheesta sotaa, sitä saa muilta keskustelupalstoilta. Pitäkäämme keskustelu rauhallisena.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Abortti on kaikin puolin väärin, mikä siinä muka on oikein? sehän on murha!

Helppoa se on pukea hyväksi asiaksi, kun ne jotka siinä kuolee eivät pääse puolustautumaan.

Ihmisestä tulee ihminen silloin kun munasolu hedelmöittyy.

Vierailija
2/7 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt abortin nuorempana ja kadun sitä suuresti. Siinä elämäntilanteessa oli vaikea käsitellä semmoista asiaa kuin lapsi ja raskaus, joten abortti tuntui pakokeinolta. Masennuin kuitenkin abortin jälkeen, ja en pystynyt puhumaan asiasta perheelleni enkä edes parhaille ystävilleni. Abortti on väärin. Olen antanut itselleni anteeksi, mutta se oli erittäin vaikeaa, enkä enää ikinä tekisi aborttia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaatko vielä jatkaa tuota yksinpuheluasi vai saavatko muut sanoa oman mielipiteensä?

Vierailija
4/7 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vastasin yhteen ylläolevista, mutta muihin en ota osaa

Vierailija
5/7 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta se on väärin siksi, että toisen elämä lopetetaan. Kuitenkin joskus niin on tehtävä. Hyvin harvoin siihen on pakko.

Vierailija
6/7 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin se iso jojo!

Vierailija
7/7 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on niin tyhmä että hankkiutuu tahtomattaan raskaaksi ja joutuu vielä tekemään abortin, niin kannattaisi varmaan harkita eutanasiaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yksi