Tradenomi, minkälaista palkkaa saat?
Kommentit (20)
Olisi hyvä tietää myös työvuosien määrä ja onko töissä yksityisellä puolella vai ei.
Itse ajattelin alanvaihtoa, tradenomi kiinnostaisi. Nimemomaan kirjanpito, tilinpäätös yms. yrityksen talouteen liittyvät asiat. Omasta duunista saa 2100€/kk 9 vuoden kokemuksella, että jos sais ees 2500€ niin riittäis mulle. Jos sattuis saamaan ton yli niin olis vaa plussaa...
Työtön olen. Palkka viimeisimmisstä työpaikoissa 2700-3500€.
53000 brutto viime vuonna, -08 valmistunut mies
It-tradenomi, 2000€, en ole tosin vielä valmistunut.
5200 brutto/kk sekä bonuksia noin 9000 brutto/vuosi, mies, 17 v valmistumisesta.
Kysymys. Onko tradenomi sama kun ennenvanhaan kauppakoulun käynyt merkantti tai merkonomi?
Vierailija kirjoitti:
Kysymys. Onko tradenomi sama kun ennenvanhaan kauppakoulun käynyt merkantti tai merkonomi?
Ei. Tradenomi on kolmannen asteen tutkito. Merkonomi esim. on toisen asteen tutkinto.
2750 € kuukaudessa bruttona, valmistunut 2017.
Bonarit huomioiden n 2600e/kk
2 vuotta työkokemusta.
Vierailija kirjoitti:
5200 brutto/kk sekä bonuksia noin 9000 brutto/vuosi, mies, 17 v valmistumisesta.
Hyvät bonukset teillä. Meillä vain yhden kk palkkaa vastaava summa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei. Tradenomi on kolmannen asteen tutkito. Merkonomi esim. on toisen asteen tutkinto.
Hauissa yo-merkonomi rinnastetaan tradenomiin, ainakin meidän hr:ssä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yo-merkonomeja ei ole valmistunut aikoihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkäs verran tuon ikäisiä hakijoita teille tulee? Siis yo-merkonomeja.
0€, ei tradeilla ole töitä.