Millaista OP:lla on olla töissä?
Kellä on kokemusta, minkälaista Osuuspankissa on olla töissä? Mitä teette siellä ja millainen palkkaus siellä on esim tavallisille asiakasneuvojille yms?
Millainen työsi on?
Kommentit (3)
Vierailija kirjoitti:
Pankkitoimihenkilö, asiakastiskissä käteispalveluja, verkkoviesteihin ja puheluihin vastaamista, tilien avaamista, korttien tilaamista.. Rahahuoltoa ja muita taustatehtäviä. Palkka 2100e kk. Eli verojen jälkeen jäi mulle 1650e käteen.
Lainahommia tehdesså ja jotain helppoja sijoitustuotteita myydessä palkka 2450e.. Silloin työkokemusta 5 vuotta, tradenomi.
Vaihdoin alaa. Pitäisi olla äärimmäisen myyntihenkinen enkä koe sitä niin omaksi että jaksaisin olla enää ärsyttävän toimarin kyykytettävänä. Hän mm ylensi firmassamme vain miehiä, koulutuksiin pääsi vain miehet jne.
Millaiset henkilöstöedut yrityksellä oli?
Mietin työpaikan vaihtoa ja palkka tuskin olisi nykyistä huonompi ainakaan, mietin vain että miten motivaatio säilyisi tuollaisessa normaali asiakasneuvoja työssä. Olen siis nykyisin myyntineuvottelija ja pidän myynnistä, ja motivoidun kun on vastuuta ja tavoitteita
Itse pidin, hyvät mahdollisuudet edetä. En kohdannut epätasa arvoa.
Pankkitoimihenkilö, asiakastiskissä käteispalveluja, verkkoviesteihin ja puheluihin vastaamista, tilien avaamista, korttien tilaamista.. Rahahuoltoa ja muita taustatehtäviä. Palkka 2100e kk. Eli verojen jälkeen jäi mulle 1650e käteen.
Lainahommia tehdesså ja jotain helppoja sijoitustuotteita myydessä palkka 2450e.. Silloin työkokemusta 5 vuotta, tradenomi.
Vaihdoin alaa. Pitäisi olla äärimmäisen myyntihenkinen enkä koe sitä niin omaksi että jaksaisin olla enää ärsyttävän toimarin kyykytettävänä. Hän mm ylensi firmassamme vain miehiä, koulutuksiin pääsi vain miehet jne.