Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä tietää onko nainen kiinnostunut?

Vierailija
22.02.2019 |

Olen ihan totaalisen hukassa naisten kanssa. Onko olemassa jotain sellaisia juttuja mistä voisi päätellä, että millä mielellä naiset oikein ovat kanssani tekemisissä? Muutama nainen hakeutuu seuraani varsin aktiivisesti jne, mutta mistä tiedän varmaksi, että he haluavat olla vain ystäviä? Anteeksi kun kyselen tyhmiä.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymällä selviää, muu on arvailua.

Vierailija
2/16 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et tiedä niin eivät ole kiinnostuneita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies yleensä kysyy suoraan kiinnostuksen kohteelta. Nainen yleensä vihjailee, huokailee ja pyörittelee ruumiinosiaan eikä saa suutaan auki kysyäkseen suoraan.

Sopiva kysymys on: Lähdetkö mun kanssa jonain iltana ulos?  

Valitse siitä järkevämpi toimintatapa. 

Vierailija
4/16 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestitteleekö, hymyileekö, jutteleeko? Jossain vaiheessa keskustelua kannattaa viedä keskustelu henkilökohtaisiin asioihin ja sitä kautta kaivella...

Vierailija
5/16 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olette jo hyvissä juttuväleissä, pyydä treffeille. Kyllä se sitten selviää.

Vierailija
6/16 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä, että nainen itse sanoo olevansa kiinnostunut. Kaikki muu on pelkkää arvailua. Tämä siis tiedoksi annettakoon sekä naisille että miehille. Kaikista muista merkeistä mies voi luulla joko liikaa tai liian vähän. Se liian vähän tarkoittaa siis niissä harvoissa tapauksissa sitä, ettei mies ymmärrä naisen olevan kiinnostunut.

Vierailija
7/16 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos et tiedä niin eivät ole kiinnostuneita.

Tällä linjalla olen mennyt. Voin myöntää, että olen sen verran nynny, että en uskalla mennä mitään traumatisoivia iskuyrityksiä tekemään jos en ole 99% varma, että nainen on kiinnostunut. Kuten todettua niin olen vähän huono näissä jutuissa. 

Vierailija
8/16 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olette jo hyvissä juttuväleissä, pyydä treffeille. Kyllä se sitten selviää.

Entäs jos nainen käsittääkin kahvittelun olevan kaveripohjalta?

Vierailija
9/16 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törmäsin baarissa ihanaan naiseen joka itse tuli jutulle vaikka molemmat ihan selvinpäin. Nainen pyysi heti tuleviin juhliinsa ja numerot vaihdettiin. Ollaan tavattu nyt muutaman kerran mutta aina sillä ollu kaveri mukana eikä jutustelusta ole tullut juuri mitään. Laittaa aktiivisesti viestiä kuitenkin..NAISET mitä teen?, pidän hänestä todella.

Vierailija
10/16 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samicz kirjoitti:

Törmäsin baarissa ihanaan naiseen joka itse tuli jutulle vaikka molemmat ihan selvinpäin. Nainen pyysi heti tuleviin juhliinsa ja numerot vaihdettiin. Ollaan tavattu nyt muutaman kerran mutta aina sillä ollu kaveri mukana eikä jutustelusta ole tullut juuri mitään. Laittaa aktiivisesti viestiä kuitenkin..NAISET mitä teen?, pidän hänestä todella.

Mikä ihmeen nöösi sinä olet? Naisella kaverikin mukana ja sinä vain haluat jutustella? Jepjep.

Itse kyllä tiedän mitä tekisin naisen ja kaverin kanssa. Se ei olisi jutustelua.

Vierailija
11/16 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis itse olen aina vaan kysynyt numeroa ja sanonut että soitan silloin ja ole kuulolla klo aikoihin. Aina on oltu kuulolla niihin aikoihin kun olen käskenyt.

Muuten jää hyvää vaille.

Jos ei niin ei. Ei siinä sitten mitään.

T: Kapteeni

Vierailija
12/16 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanko tekisit sen julkisella paikalla? Taidat olla e-urheilia joten jatka omiasi

Vierailija
13/16 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samicz kirjoitti:

Ihanko tekisit sen julkisella paikalla? Taidat olla e-urheilia joten jatka omiasi

Aika heikko itsetunto sulla on. Kyllä sen katseesta näkee haluaako antaa numeron sulle vai ei.

Mitä oikein epäröit?

Vierailija
14/16 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

capitain käskee kirjoitti:

Samicz kirjoitti:

Aika heikko itsetunto sulla on. Kyllä sen katseesta näkee haluaako antaa numeron sulle vai ei.

Mitä oikein epäröit?

Et kerennyt trollaamiseltasi lukea tekstiäni. Mutta tietäjä olet kyllä kun diagnisoit itsetuntoani jo.

Vierailija
15/16 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olen kiinnostunut teen sen miehelle hyvin selväksi. Eli jos pitää arvailla, niin ei ole kiinnostunut.

Vierailija
16/16 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset