Lue keskustelun säännöt.
Koiranomistajien välinpitämättömyys
Jarma
21.02.2019 |
Miksi koiranomistajat saavat vapaasti saastuttaa ympäristöä virtsalla ja muilla ulosteilla? Kun heitä sitten yritetään ohjata sivistyneen yhteiskunnan tavoille niin pillastutaan. Ulvotetaan jalostettuja nisäkkäitä aamuisin ja öisin, eikä välitetä muista ihmisistä mitään. Voisiko koiranomistajat perustaa oman kaupungin sylileluilleen? Palvelus- ja työkoirat sentään tekevät jotakin hyödyllistä.
Kommentit (3)
Viereisen asunnon pariskunta ei koskaan vie koiraansa lenkille ja naapuritalon perhe pitää kahta ulvovaa koiraa jatkuvasti pihalla. Tilanne jatkunut vuosia.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Voisko kaikki koiranvihaajat muuttaa vaikka Korsoon ja antaa toisten olla?
Näitä aloituksia lukiessa aina ihmetyttää, että missä sellaista on että koirat ulvoo yötä päivää kerrostaloissa ja paskatkin jätetään keräämättä. Itse asun Helsingissä alueella jolla on paljon koiria, eikä täällä koirista tunnu häiriötä olevan. Kerrostalossa minun yläpuolellanikin asuu kaksi koiraa, mutt eivät häiritse. Öisin ei ole koskaan kuulunut sieltä haukuntaa tai mitään muuta koirien tuottamaa ääntä. Päivisin joskus hetken, ilmeisesti jos koirien kanssa leikitään, vähän haukahtelevat ja kuuluu kynsien rapinaa laminaattilattialla, mutta ei häiritse mitenkään.
Kakatkin täällä useimmat tuntuu keräävän. Yksittäisiä kakkoja toki näkee joskus keräämättä mutta yllättävän vähän siihen nähden miten paljon alueella on koiria. Ja joskus olen nähnyt että jotkut koiranomistajat kerää toistenkin koirien kakkoja omaan kakkapussiin mukaan jos niitä näkee keräämättä jätettyinä.