Minkälainen seurustelukumppani on mies joka on horoskoopiltaan härkä?
Jotenkin olen saanut kuvan, että hankalia ja jääräpäisiä tapauksia mutta kuitenkin luotettavia.
Kommentit (15)
Ei tuo minun mieheni ole hankala, vaan joustava. Välillä tosi hiljainen. Mutta luotan täysillä.
Valittaja, mikään ei ole koskaan hyvin.
Uskotko oikeasti horoskooppimerkkien ja luonteiden suhteeseen? Siis jos joku on syntynyt 20.4. tai 21.5., niin on erilainen kuin kaikki härät?
Hyvin pitkälti nämä horoskooppijutut ovat silkkaa paskaa.
Voisin heittää lonkalta, että tyypillinen härkämies juoksee vaikka pää edellä kerrostalon seinään kevyesti yllyttämällä, mutta tuohan nyt sopii 90% kaikista miehistä.
Minkälainen seurustelukumppanin etsijä on ap, jolle horoskooppi on joku kriteeri?
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin olen saanut kuvan, että hankalia ja jääräpäisiä tapauksia mutta kuitenkin luotettavia.
Minä päivänä miehesi on syntynyt?
Ihan se on samanlainen kuin muutkin miehet.
Jos yrität taivuttaa tekemään, ei varmasti tee.
Kotihiiri, rutinoitunut ja vähän marmattaja.
Mutta luotettava ja ihana.
Härät on rasittavia, jos erehtyy laittamaan punaista päälle, ne alkaa heti puskea päin.
Ex oli härkä. Itseään täynnä oleva tapapettäjä. Pyöritti minun lisäkseni (oltiin naimisissa ja pari lasta) kahta muuta vakkaria eli nai meitä kaikkia päivittäin, siihen lisäksi irtohoidot työmatkoilla. Ihmettelen miten hän kykeni hoitamaan niillä nukkumisilla vaatvan työnsä ilmeisen menestyksekkäästi. Samaa jatkaa kuulemma vielä 6 kymppisenä.
Että se siitä luotettavuudesta.
Ex oli härkä. En kyllä itse usko horoskooppeihin mutta...
- Itsepäinen (uhmakas)
- perinteiset arvot
- besserwisser
- vähän laiska (paljon suunnitelmia vähän tekoja).
- romanttinen ja kokeilunhaluinen
- helposti stressaantunut, ahdistunut
Minun mieheni on härkä. Viitaten nroon 13
- myötäilijä
- liberaalit arvot
- besserwisser
- laiska
- kokeilunhaluinen ja romanttinen
- aivan mieletön stressinsietokyky
Vierailija kirjoitti:
Hyvin pitkälti nämä horoskooppijutut ovat silkkaa paskaa.
Voisin heittää lonkalta, että tyypillinen härkämies juoksee vaikka pää edellä kerrostalon seinään kevyesti yllyttämällä, mutta tuohan nyt sopii 90% kaikista miehistä.
En tunne ketään yli viisivuotiasta joka tekisi noin. Enkä kyllä yhtään alle viisivuotiastakaan.
Saattaapi olla ihan samanlainen kuin rapu, vesimies, leijona, kauris, kalat tai kaksonen voi olla myös olematta... Valoja päälle nyt!