Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vihdoin plussaa..

21.07.2008 |

Ensimmäistä kertaa kirjoittelen.

Tuntuu hienolta kun vihdoin plussaa näytti. Melkein vuosi meni.

Nyt ei oikein tajuakaan kun on odottanut niin kauan.

Voiko tosiaan olla 5 vko:lla jo näin turvonnut ja rinnat kasvaneet ja tosi kipeet?

Enemmän kuin onnellisia ollaan :)

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
21.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni alkoi ekat oireet jo samoihin aikoihin kun menkat olis pitänyt alkaa, joten siitä se lähtee! =)

Minnikki kera kolmen & rv 14+6

Vierailija
2/5 |
21.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

Oikein lämpimät onnittelut!

Vaikka nyt tuntuu jokainen päivä pitkältä ja oireita odotellaan sekä masun kasvua, niin rauhassa vaan. Jossain vaiheessa vielä toivot, kun sitä mahaa/oireita ei olisi jne.

Vaikka tuntuu, että pakahdut onnesta niin malttia... En suosittele kertomista kenellekään. Itse olen välttänyt asiaa, niin eipähän tarvitse sitten (jos huonosti käy) kaikille selitellä ja sitten kaikki odottaa milloin ne yrittää uudelleen jne.

Kokemusta on, veljeni kertoi kaikille, se mani kesken ja sen jälkeen niitä ollaan kytätty kohta kaks vuotta, että silleen.

Rande

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
21.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa vastauksia ja muiden kokemuksia kuulla.

Tarkoitus on pitää ihan oman tietona mahd.pitkään just siks että saadaan itsekin rauhassa tottua ajatukseen ja varmistaa että kaikki ok.

Tästä on mukava jatkaa :D

Vierailija
4/5 |
21.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kuulla että näin tosiaan muillakin!

Nyt sitten vain odotellaan masun kasvua...

Vierailija
5/5 |
21.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin meni meilläkin melkein vuosi ennenku mitään tapahtui, söin jo yhden terolut-kuurinkin että saatais vauhtia... mulla kanssa oli alussa jo kovasti rinnat kipeinä, olo oli ku murrosiässä... :) ei kerrottu ennenku kolmen kuukauden jälkeen muille, oli niin epävarma olo koko ajan... kai siinä oli pientä taikauskoakin mukana kun kaikki joilla oli jo lapsia oli puhuneet että keskenmenovaara on niin ja niin pitkälle suuri... mut eipä siitä kannata stressata, siellä se hiljalleen kasvaa!

T. Nasu_ rv 31+5 :D