Kesähäitä varten haluan olla super hyvännäköinen vieras!
Lyhyesti siis aika ujo tyttö olen enkä ole paljoa yrittänyt pukeutua naisellisesti, seksikkäästi, käyttänyt meikkiä tai muutenkaan laittanut itseäni koskaan. Nyt haluan repäistä ja laittaa itseni ihan niin hyvän näköiseksi kun pystyn, jos pudottaisi muutaman kilonkin ennen kesää. Meikatakkin pitäisi vaikka en edes osaa.
En silti tiedä olisiko minusta siihen, että uskaltaisin pukea jotain tosi hyvännäköistä, kun aina jotenkin vähän hävennyt itseäni (koulukiusattu). En tiedä onko ihan tyhmää suunnitella tämmöistä toisen häihin, mut jotenkin tunnen että tämä olisi tilaisuuteni.
Taustatarinaa:
Kaveriporukkaamme kuuluva pariskunta menee kesällä naimisiin. He ovat aina vähän esittäneet ja mainostaneet olevansa ne kaveriporukan SUPER hyvännäköiset ja ne jotka saisivat kenet hyvänsä. Kumpikin puhuu siitä. Minä olen ollut aina se vähän vähemmän hyvännäköinen tyttö kaveriporukassa, jolta ei kysytä mihinkään mielipidettä ja jota ei yleensä erikseen kutsuta mukaan mihinkään ellen itse soittele ja kysy missä ihmiset illalla on. Kerran tämä tuleva morsio suuttui kun kaveriporukkaan kuulumaton osoitti enemmän huomiota minulle kuin hänelle vaikka hän on varattu. No nyt on morsiuspari alkanut saada aika paljon rakkauskiloja. Siis ne on yhteensä lihonut jonkun 25kg tai jotain. Ja tiedän ettei sinne häihin ole tulossa paljoa naisia, kun morsian ei halua kutsua itseään paremman näköisiä naisia paikalle. No minä sain kutsun ja sitten hirveä kasa näitä meidän tuttava miehiä.
Suunnitelma:
Aloitan treenaamisen.
Jumppaa muutamana kertana viikossa. Kiinteytystä takapuoleen ja käsivarsiin.
Ostan upean mekon
Pitää käydä kaupoissa että löytää sellaisen täydellisen, en halua vain ostaa ekaa "no täähän on kiva" -mekkoa
Meikkaus ja hiukset
Voisin kysyä joltain tutulta apua, kokeilla mitä youtube tarjoaa tai vaikka mennä kauppakeskus meikkaajalta kyseleen vinkkejä.
Itsevarmuutta ja rohkeutta
Mistähän sitä saisi