Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapset ovat menossa tuttavaperheeseen vierailulle useammaksi päiväksi hiihtolomalla. Miten voisin korvata?

mietin
20.02.2019 |

Mitä voisin laittaa mukaan korvaukseksi, kun lapset kuitenkin syövät paljon ja perhe mahdollisesti vie lapsia jonnekin tapahtumiin.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahaa mukaan. Tietty!

Vierailija
2/7 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffepaketti lapsen mukaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsille sen verran rahaa että tapahtumien pääsymaksut sun muut hoituvat. Ja sitten tietysti otat ne tuttavaperheen lapset teille ensimmäisen tilaisuuden tullessa.

Yhden mun pojan kaverin äiti laittoi lapselleen mukaan ison kassillisen kuiva-aineita (vähän kalliimpaa pastaa, riisiä, mysliä, kahvia, myös suklaata, keksejä jne) kun poikansa oli meillä useamman päivän. Itse olen tehnyt samoin, kun oma lapseni on ollut heillä pitempään. Ei välttämätöntä minusta, mutta ihan kiva ele.

Vierailija
4/7 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsille sen verran rahaa että tapahtumien pääsymaksut sun muut hoituvat. Ja sitten tietysti otat ne tuttavaperheen lapset teille ensimmäisen tilaisuuden tullessa.

Yhden mun pojan kaverin äiti laittoi lapselleen mukaan ison kassillisen kuiva-aineita (vähän kalliimpaa pastaa, riisiä, mysliä, kahvia, myös suklaata, keksejä jne) kun poikansa oli meillä useamman päivän. Itse olen tehnyt samoin, kun oma lapseni on ollut heillä pitempään. Ei välttämätöntä minusta, mutta ihan kiva ele.

Tämä on hyvä ajatus! Kiitos.

Vierailija
5/7 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös omat pyyhkeet ja liinavaatteet mukaan, ettei aiheuta pyykinpesuvaivaa.

Vierailija
6/7 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo näin täytyy tehdä.

Vierailija
7/7 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lainaus siis unohtui edellisestä viestistä :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yhdeksän