Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tykkäätkö käyttää palveluita? Hieroja, kosmetologi jne?

Vierailija
20.02.2019 |

Mä en mistään hinnasta menisi hierojalle, en tykkää ajatuksesta että joku tulee noin lähelle ja palvelee minua. Sama juttu kosmetologin kanssa, muutaman lahjakortin olen saanut ja käyttänyt mutta kyllä se kaukana rentoutumisesta on ollut. Myöskään kampaajalla en nauti käydä, nytkin alkaa olla vuosi kun viimeksi kävin.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään kovasti. Palkkapussista ei tahdo nykyisin jäädä jäljelle niin paljoa, että voisi käyttää edellä mainittuja palveluita.

Vierailija
2/7 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäisin ja käyttäisin, jos vaan olisi varaa. Kävisin hierojalla, kampaajalla, kosmetologilla, kynsihuollossa, kaikenlaisissa hoidoissa ja huolloissa. Se olisi ihanaa! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suosittele Tiijuskaa.

Todella epämiellyttävää palvelua

Vierailija
4/7 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän joka viikko jotain

Vierailija
5/7 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

😀 meinasin peruuttaa hammaslääkärinkin, että olisin välttänyt ihmiskohtaamisen. Palveluissa small talk, siirtymät ja odottelu, hyh.

Maksan joskus pakosta fysioterapiakäyntejä. Lakkasin käyttämästä hierontaa ja osteopatiaa, kun yleensä ne eivät korjaa lopullisesti alkuperäistä ongelmaa.

Olen leikannut hiuksiani itse, mutta hieman lyhyempää leikkausta varten pitää jo vaivautua kampaajalle.

Vierailija
6/7 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika usein on helpompi ja parempi, kun tekee itse hiukset ja kasvohoidot. Kampaajalla olen joutunut pettymään noin 1/5 kerrasta (tunnen kaksi hyvää kampaajaa, toinen äitiyslomalla ja toinen asuu 100km päässä, uuden hyvän hankinta ollut hakuammuntaa! Hyvällä kampaajalla käyminen on ihanaa.

Vierailija
7/7 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika usein on helpompi ja parempi, kun tekee itse hiukset ja kasvohoidot. Kampaajalla olen joutunut pettymään noin 1/5 kerrasta (tunnen kaksi hyvää kampaajaa, toinen äitiyslomalla ja toinen asuu 100km päässä, uuden hyvän hankinta ollut hakuammuntaa! Hyvällä kampaajalla käyminen on ihanaa.

Totta!

On tosi tärkeää, että kampaaja ymmärtää mitä haluat, vaikka eihän sitä asiakkaana osaa aina selittää niin ammattimaisesti. Hyvä kampaaja osaa kertoa, mikä onnistuu ja toimii juuri sun hiuksissa ja mikä ei onnistu, eli ei suostu pilaan hiuksia vaikka haluaisitkin jotain mikä ei tulisi onnistumaan, ja osaa suositella jotain ratkaisuja, mutta ei silti yritä väkisin painostaa suostumaan sellaiseen, mitä ei halua. Eikä varsinkaan tyrkytä mitään kampaamotuotteita. Musta tuntuu että hyviä kampaajia on harvassa, mutta sellaisella on kyllä ihana käydä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yhdeksän