Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Platoninen/ystävyyssuhde naiseen/mieheen mahdoton?

Vierailija
20.02.2019 |

Todellisuudessa ystävyys onkin taka-ajatus.
Avioliitossa, kun seksi loppuu, päättyy suhde ja ”ystävyys”.

Platoninen/ystävyyssuhde naiseen/mieheen mahdoton?

Vaihtoehdot

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa alkuperäinen viesti todella omituisesti aseteltu, mutta luulen ymmärtäväni, mitä tässä ajettiin takaa.

Mies ja nainen voivat olla "vain" kavereita/ystäviä ja siksi vastasin ei.

Tämä ei kuitenkaan tarkoita sitä, että kaikenlaiset (ystävyys-)suhteet olisivat ok. Jos naispuolinen ystävä alkaa olemaan miehelle omaa puolisoa tärkeämpi, niin alkaa se hiertämään vaikka seksiä ei olisikaan.

Vierailija
2/5 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on niin paljon miespuolisia ystäviä, että johan siinä pää räjähtäisi jos kaikkien kanssa olisi vireillä jotain muutakin. Ihan älytön ajatuskin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on niin paljon miespuolisia ystäviä, että johan siinä pää räjähtäisi jos kaikkien kanssa olisi vireillä jotain muutakin. Ihan älytön ajatuskin.

ap tarkoittikin, että niillä kaikilla miehillä on sinuunpäin vireillä jotain.

Olen täältä ihan oikeasti joskus lukenut, että "mies ei voi olla naisen kanssa "vain" ystävä, toisinpäin voi kyllä toimia..." (huutonaurua...)

Vierailija
4/5 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisin sanoen pidät näitä ”kavereita” varalla heikkoon hetkeesi.

Vierailija
5/5 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teemu ja Sirpa tämän myöntävät ääneen. Jos ei olla ”ystäviä”, niin sitten suhteeseen tulis muita ”ystäviä”. https://www.is.fi/viihde/art-2000005965748.html

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yhdeksän