Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Espoon kivoin ja vähiten asuinalue?

Vierailija
19.02.2019 |

No tässähän se tulikin. Kommentoi suosikkisi ja inhokkisi, perusteluineen. Ei mielikuvia, vaan omia tai tuttujen havaintoja, kiitos.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tässähän se tulikin. Kommentoi suosikkisi ja inhokkisi, perusteluineen. Ei mielikuvia, vaan omia tai tuttujen havaintoja, kiitos.

Toki piti tulla kivoin ja vähiten KIVA asuinalue. No, ymmärtänee näinkin. ap

Vierailija
2/23 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

suvela

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toki piti tulla kivoin ja vähiten KIVA asuinalue. No, ymmärtänee näinkin. ap

Tästä kyllä ymmärsi heti että kyselisit espoon kivoin ja vähiten asutettua asuinaluetta...

Vierailija
4/23 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Espoo sopii työssäkäyville lapsiperheille, siellä käymällä selviää, että tykkääkö ympäristöstä, sehän on koko kaupunki samanlaista taajamaa. 

Vierailija
5/23 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivoin: Espoon keskus (monikul.ttuu.rista värinää)

Vähiten kiva: Westend (liian vähän värinää)

Vierailija
6/23 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Espoo sopii työssäkäyville lapsiperheille, siellä käymällä selviää, että tykkääkö ympäristöstä, sehän on koko kaupunki samanlaista taajamaa. 

Mitä hyötyä tästä kommentista oli?

Itse voin vain rajallisesti kokea näitä alueita käymällä ja fiilistelemällä, mutta paikan päällä itse asunut tai useammin käynyt osaa antaa paljon valistuneemman mielipiteen. Espoo on minun silmissäni vaikeasti hahmotettava kaupunki jalankulkijalle, koska se on levittäytynyt aika laajalle ja harvasti. Olen kyllä käynyt, montakin kertaa, mutta 2/3 kaupungista on edelleen ihan hämärän peitossa. 

Eikä kyllä ole Espoo yhtä ja samaa. Esim. nyt vaikka Keilaniemi, Matinkylä ja Tapiola ovat kolme ihan eri henkistä lähiötä.

ap

Vierailija
7/23 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

seonselväkuinsipuli kirjoitti:

suvela

suosikki vai inhokki?

Vierailija
8/23 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No Keilaniemi nyt ei ole lähiö lainkaan. 

Vierailija
9/23 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivoin Kauklahti!

Vierailija
10/23 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse voin vain rajallisesti kokea näitä alueita käymällä ja fiilistelemällä, mutta paikan päällä itse asunut tai useammin käynyt osaa antaa paljon valistuneemman mielipiteen. Espoo on minun silmissäni vaikeasti hahmotettava kaupunki jalankulkijalle, koska se on levittäytynyt aika laajalle ja harvasti. Olen kyllä käynyt, montakin kertaa, mutta 2/3 kaupungista on edelleen ihan hämärän peitossa. 

Eikä kyllä ole Espoo yhtä ja samaa. Esim. nyt vaikka Keilaniemi, Matinkylä ja Tapiola ovat kolme ihan eri henkistä lähiötä.

ap

Miten kummassa olet päätynyt siihen päätelmään, että Keilaniemi olisi lähiö :O ??

Vierailija
11/23 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapiolakin on pikemmin aluekeskus, kuten nykyään Matinkyläkin. Eli niissä on enemmän keskustaomaisia piirteitä kuin lähiöpiirteitä. 

Vierailija
12/23 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivoin on Matinkylä. Espoon todellinen keskus, meren rannalla, länsiväylän varrella.

Kamalin on Espoon oikea keskus.

Vierailija
13/23 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Espoossa on 5 kaupunkikeskusta.

Vierailija
14/23 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Leppävaarassa etnistä värinää?

Vierailija
15/23 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö Matinkylässä oo paljon vuokra-asuntoja?

Vierailija
16/23 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö Matinkylässä oo paljon vuokra-asuntoja?

Kaikissa Espoon lähiökeskuksissa on paljon vuokra-asuntoja.

Vierailija
17/23 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Miten kummassa olet päätynyt siihen päätelmään, että Keilaniemi olisi lähiö :O ??

Onko Keilaniemessä edes asuntoja? Arkipäivisin liike-elämän keskus, mutta iltaisin aika kolkko ja kuollut paikka.

Vierailija
18/23 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivoin: Haukilahti, Iirislahti, Laurinlahti

Vähiten kivoin: E.n keskus

Vierailija
19/23 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko Leppävaarassa etnistä värinää?

No on.

Vierailija
20/23 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Onko Keilaniemessä edes asuntoja? Arkipäivisin liike-elämän keskus, mutta iltaisin aika kolkko ja kuollut paikka.

Suunnitteilla korkeita kerrostaloja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yhdeksän