Espoon kivoin ja vähiten asuinalue?
No tässähän se tulikin. Kommentoi suosikkisi ja inhokkisi, perusteluineen. Ei mielikuvia, vaan omia tai tuttujen havaintoja, kiitos.
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tässähän se tulikin. Kommentoi suosikkisi ja inhokkisi, perusteluineen. Ei mielikuvia, vaan omia tai tuttujen havaintoja, kiitos.
Toki piti tulla kivoin ja vähiten KIVA asuinalue. No, ymmärtänee näinkin. ap
Tästä kyllä ymmärsi heti että kyselisit espoon kivoin ja vähiten asutettua asuinaluetta...
Espoo sopii työssäkäyville lapsiperheille, siellä käymällä selviää, että tykkääkö ympäristöstä, sehän on koko kaupunki samanlaista taajamaa.
Kivoin: Espoon keskus (monikul.ttuu.rista värinää)
Vähiten kiva: Westend (liian vähän värinää)
Vierailija kirjoitti:
Espoo sopii työssäkäyville lapsiperheille, siellä käymällä selviää, että tykkääkö ympäristöstä, sehän on koko kaupunki samanlaista taajamaa.
Mitä hyötyä tästä kommentista oli?
Itse voin vain rajallisesti kokea näitä alueita käymällä ja fiilistelemällä, mutta paikan päällä itse asunut tai useammin käynyt osaa antaa paljon valistuneemman mielipiteen. Espoo on minun silmissäni vaikeasti hahmotettava kaupunki jalankulkijalle, koska se on levittäytynyt aika laajalle ja harvasti. Olen kyllä käynyt, montakin kertaa, mutta 2/3 kaupungista on edelleen ihan hämärän peitossa.
Eikä kyllä ole Espoo yhtä ja samaa. Esim. nyt vaikka Keilaniemi, Matinkylä ja Tapiola ovat kolme ihan eri henkistä lähiötä.
ap
seonselväkuinsipuli kirjoitti:
suvela
suosikki vai inhokki?
No Keilaniemi nyt ei ole lähiö lainkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse voin vain rajallisesti kokea näitä alueita käymällä ja fiilistelemällä, mutta paikan päällä itse asunut tai useammin käynyt osaa antaa paljon valistuneemman mielipiteen. Espoo on minun silmissäni vaikeasti hahmotettava kaupunki jalankulkijalle, koska se on levittäytynyt aika laajalle ja harvasti. Olen kyllä käynyt, montakin kertaa, mutta 2/3 kaupungista on edelleen ihan hämärän peitossa.
Eikä kyllä ole Espoo yhtä ja samaa. Esim. nyt vaikka Keilaniemi, Matinkylä ja Tapiola ovat kolme ihan eri henkistä lähiötä.
ap
Miten kummassa olet päätynyt siihen päätelmään, että Keilaniemi olisi lähiö :O ??
Tapiolakin on pikemmin aluekeskus, kuten nykyään Matinkyläkin. Eli niissä on enemmän keskustaomaisia piirteitä kuin lähiöpiirteitä.
Kivoin on Matinkylä. Espoon todellinen keskus, meren rannalla, länsiväylän varrella.
Kamalin on Espoon oikea keskus.
Onko Leppävaarassa etnistä värinää?
Eikö Matinkylässä oo paljon vuokra-asuntoja?
Vierailija kirjoitti:
Eikö Matinkylässä oo paljon vuokra-asuntoja?
Kaikissa Espoon lähiökeskuksissa on paljon vuokra-asuntoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Miten kummassa olet päätynyt siihen päätelmään, että Keilaniemi olisi lähiö :O ??
Onko Keilaniemessä edes asuntoja? Arkipäivisin liike-elämän keskus, mutta iltaisin aika kolkko ja kuollut paikka.
Kivoin: Haukilahti, Iirislahti, Laurinlahti
Vähiten kivoin: E.n keskus
Vierailija kirjoitti:
Onko Leppävaarassa etnistä värinää?
No on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Onko Keilaniemessä edes asuntoja? Arkipäivisin liike-elämän keskus, mutta iltaisin aika kolkko ja kuollut paikka.
Suunnitteilla korkeita kerrostaloja.
Toki piti tulla kivoin ja vähiten KIVA asuinalue. No, ymmärtänee näinkin. ap