Jokaisessa on jotain hyvää
Kommentit (22)
Joo - esimerkiksi työmolopäässä se ettei se asu meillä!
Kuka määrittelee sen mikä on hyvää?
...sanoi Virpi Butt, kun uhriaan maisteli.
Minussa ei ole mitään hyvää, olen pelkkä kasa pas kaa, murhaajatkin ovat minua arvokkaampia.
Vierailija kirjoitti:
Minussa ei ole mitään hyvää, olen pelkkä kasa pas kaa, murhaajatkin ovat minua arvokkaampia.
Jokainen ihminen on laulun arvoinen.
Vierailija kirjoitti:
Kuka määrittelee sen mikä on hyvää?
Joku voi ajatella ärsyttävästä ihmisestä, että on siinä hyvää sentään sen ulkonäkö. Tiedäthän. Sitten taas toisinpäin: ”On se sentään mukava luonteeltaan vaikkei olekaan mikään malli!”
Tiedän vaan ihmisen, joka ei ole mikään kaunis mutta ei luonteessakaan ole kehumista... Voishan siitä keksiä vaikka että kivat silmät, vaikkei itseni mielestä edes olekaan.. Siis jos nyt tajuatte mitä meinaan, varmasti joillekin hän on hyvin mukava mutta minä en nää hänessä mitään.
ihminen joka asuu kadun juuressa, pelkkä säkki päällään ja ämpäri vieressä toivoen rahaa ja yhtenä päivänä lahjoittaakin sen vaivaisen euron vastaantulevalle lapselle jonka jäätelö tippui maahan.
ihminen joka kehui sinua kun näytit kauhealta.
ihminen joka teki väärin, mutta oli rehellinen.
pitäis oppia arvostamaan ihmisiä
Riippuu päivästä. En sanoisi, että kidnappaajassa on jotain hyvää.
Onko sarja- pedofiili- murhaajissa jotain hyvää? Ei mun mielestä.
Vierailija kirjoitti:
Niin, Hitlerkin oli vegaani :D
Ei ollut, vaan vegetaristi.
Vierailija kirjoitti:
Onko sarja- pedofiili- murhaajissa jotain hyvää? Ei mun mielestä.
No voihan ne olla vaikka hyviä matikassa tai leipomisessa.
Ei pidä paikkaansa. Jotkut ovat pelkkää pas kaa päästä varpaisiin.
Esim. Hitlerissä, Mengelessä ja Stalinissa vaikea nähdä yhtään mitään hyvää. Toki ihmisiä hekin, en minä sitä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokainen ihminen on laulun arvoinen.
Jokainen ihminen on myös naurun arvoinen.
Ei, on olemassa ihmisiä, joissa ei ole yhtään mitään hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Esim. Hitlerissä, Mengelessä ja Stalinissa vaikea nähdä yhtään mitään hyvää. Toki ihmisiä hekin, en minä sitä...
Orpoon nähden herrasmiehiä ja humaaneja.
Ei pidä paikkaansa. Kokoomuksessa, sen edustajissa ja äänestäjissä ei ole mitään hyvää.