Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Siis ei helkkari tuo Lidlin uusi Viivi ja Wagner -mainos
17.02.2019 |
Mies(sika)hahmo astelee ensimmäiseksi liha-altaalle, sanoo ostavansa halpaa lihaa että jää rahaa kaljaan, moittii vaimonsa terveellisiä ostoksia ”kjeh kjäh öriöri” -äänellä. Niin seksistinen ja stereotypinen, ilmeisesti jonkun mielestä kuitenkin hauska? Itse en keksi millä tavoin nuo huonot sarjakuvahahmot vastenmielisessä mainoksessa aiheuttaisivat ostoryntäyksen kyseiseen markettiin. Jos samanlainen kärjistetty mainos olisi tehty naishahmosta, ei mainosta olisi edes laskettu telkkariin. Varmaankin puree suomijuntteihin, jotka ylipäätään käyvät hassaamassa rahansa ulkomaisiin (tai kotimaisiin riistohalpuutettuihin) elintarvikkeisiin.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Mä olen aina inhonnut viiviä ja wagneria, juuri sen parisuhdekuvauksen vuoksi. Nuorena seurustelin miehen kanssa, joka oikein fanitti tuota sarjakuvaa ja identifioi itsensä wagneriksi. Saattoi piereskellä sohvalla ja sanoa perään tyyliin RÖH RÖH. Monet hänen juttunsa olivat kuin siitä sarjakuvasta, esim. tuo mikä on siinä lidlin mainoksessakin, mies kulkee tumput suorassa kun nainen raahaa kahta painavaa kauppakassia. Yäk. En tajua noiden sikamiesten ihannointia, wagner, turhapuro jne.