Jos et ehtinyt nähdä minkä MEEMIN Trump twiittasi ennen kuin se sensuroitiin, tässä on se meemi. Onko presidenttimäistä twiitata lapsellisia meemejä?
Hyvät naiset ja herrat, Yhdysvaltain presidentti twiittaamassa meemejä jotka sensuroidaan:
https://twitter.com/JackPosobiec/status/1096633130260353024
Hän twiittasi tuon saman, mutta Trumpin kanavalla se sensuroitiin pian. Onko tämä presidenttimäistä käyttäytymistä twiitata jonkun suositun meemientekijän juttuja koko maailman nähtäväksi? Eikö tuo ole vähän liikaa?
Miten ton tyypin sais aisoihin? Uskomaton sekopää
Kommentit (16)
Aika hauskahan toi on. Relaapa itse vähän, eikö se ole vaan kiva kun vapaan maailman johtaja tekee maailmasta vähemmän vakavan paikan ja tuo hymyä ja naurua ihmisten elämään?
Mitä tapahtui huumorintajun arvostamiselle? Sitä Trumpilla ainakin riittää.
Mutta kuka hyökkäsi Jussie Smolletin kimppuun?
Sitruunan syöneitä demokraatteja :D
Vierailija kirjoitti:
En tajunnut.
Jos ei seuraa jenkkien politiikkaa ja tiedä noita hahmoja videossa, niin ei videota tajua. Mutta jos seuraa ja tietää, niin tää on hauska :D
Kuka on akka puolen minuutin kohdalla? Rashida Tlaib?
Sipilä on ottanut Trumpista mallia.
Vierailija kirjoitti:
Aika hauskahan toi on. Relaapa itse vähän, eikö se ole vaan kiva kun vapaan maailman johtaja tekee maailmasta vähemmän vakavan paikan ja tuo hymyä ja naurua ihmisten elämään?
Trump on hauskin ja huumorintajuisin politikko, ehkä koskaan :)
Ei oikein ole vertailukuvaa hauskemmasta presidentistä, ei sellaista yksinkertaisesti ole.
Jos ei ole samaa mieltä, niin uskon ettet paljoa seuraa Trumpia ja katsele hänen videoitaan. Oletko nähnyt yhtään hänen areenat täyteen vetäviä puheita, ns. rally joita hän pitää jatkuvasti? Jos et, niin menetät paljon :D
Vierailija kirjoitti:
Kuka on akka puolen minuutin kohdalla? Rashida Tlaib?
Kamala Harris, Horrible Harris :D
Juuri se, joka jäi juuri kiinni siitä että nousi poliittikassa reittä pitkin sugar daddyn avulla. Ei jatkoon siis.
Voisivatko presidentit ja ilveilijät olla erikseen?
Vierailija kirjoitti:
Voisivatko presidentit ja ilveilijät olla erikseen?
Trumpin tapauksessa toimii, kukaan ei voi kiistellä tuloksien kanssa mitä Trump on tuonut:
Lowest ever black unemployment rate
Lowest ever Hispanic unemployment
Lowest women unemployment in 60 yrs
The Korean War is over
Economy is best it has ever been
Taxes at 60 year low
ISIS obliterated
US energy independent
Mt. Rushmore odottaa hänen kasvojen luontia vuoreen. Trumpista tulee ensimmäinen presidentti yli sataan vuoteen, joka on tarpeeksi arvokas että hänen kasvot rakennetaan Mt. Rushmore vuorelle.
Eivät yhtään ymmärrä mitä lightweightteja ovat Trumpiin verrattuna ja juuri se on hassua Nuo naiset varsinkaan. Itse olen oppinut pitämään pätevyyden mittarina sitä kuinka ovat pärjänneet politiikan ulkopuolella ja mitään näyttöähän näillä naisilla ei ole. Sössöttää osaa kuka vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Trump on hauskin ja huumorintajuisin politikko, ehkä koskaan :)
Ei oikein ole vertailukuvaa hauskemmasta presidentistä, ei sellaista yksinkertaisesti ole.
Jos ei ole samaa mieltä, niin uskon ettet paljoa seuraa Trumpia ja katsele hänen videoitaan. Oletko nähnyt yhtään hänen areenat täyteen vetäviä puheita, ns. rally joita hän pitää jatkuvasti? Jos et, niin menetät paljon :D
Koomikot koomikkoina ja valtiomiehet valtiomiehinä. Ainakaan toiseen näistä Trumpista ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koomikot koomikkoina ja valtiomiehet valtiomiehinä. Ainakaan toiseen näistä Trumpista ei ole.
No näinhän se on, että makunsa itse kullakin. Huumorissa varsinkin. Itse ainakin repeilen päivittäisellä tasolla Trump jutuille ja meemeille. Parasta huvia ja naurua. Jo pari päivää sitten hätätilan julkistamisessa hän totesi Acostalle (CNN fakenews "journalisti") hänen kommenttiensa kääntelystä "because you have an agenda, you are CNN, you are fakenews".
Ei voi olla repeämättä kun Yhdysvaltojen presidentti tuimasti sanoo totuuden päin CNN hoaxter journalistin naamaa. Hän ei pelkää sanoa totuutta suoraan näissä tilanteissa. Se on puhdasta komediaa, kun tällaista ei ole ennen ollut ja vihdoinkin on joku jolla on pallit.
Mutta kullakin toki makunsa :)
Vierailija kirjoitti:
Eivät yhtään ymmärrä mitä lightweightteja ovat Trumpiin verrattuna ja juuri se on hassua Nuo naiset varsinkaan. Itse olen oppinut pitämään pätevyyden mittarina sitä kuinka ovat pärjänneet politiikan ulkopuolella ja mitään näyttöähän näillä naisilla ei ole. Sössöttää osaa kuka vaan.
Sukupuolesta riippumatta, näillä demokraateilla ei ole mitään näyttöjä. Todellakin lightweight.
Jos nämä nykyiset vastustajat pitää 2020, niin veikkaan Trumpille Reagan kaltaista landslide 2020:
Electoral vote 525 vs 13
Lähes vastaavia lukuja... CA toki mennee demokraateille hyvin todnäk joten ei ihan noin isoa siis.
https://en.wikipedia.org/wiki/1984_United_States_presidential_election
En tajunnut.