Millä lääkkeellä saa seksuaalisen vietin oikeasti sammumaan?
Tietääkö kukaan? Sellainen lääke joka minun olisi lääkärin reseptillä mahdollista hankkia.
Kommentit (50)
Minulla toimi aikoinaan Mercilon-ehkäisypillerit. Täydellisesti.
Vierailija kirjoitti:
Unohtui siis mainita että olen mies.
Venlafaxiini teki minusta kyvyttömän.
M 38
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Unohtui siis mainita että olen mies.
Piti sanoa hääkakku mutta miehillä en viinan lisäksi tiedä muuta kuin armeijan jarrun.
Vierailija kirjoitti:
Tietääkö kukaan? Sellainen lääke joka minun olisi lääkärin reseptillä mahdollista hankkia.
Lisääntyminen on ihmisen elämän tarkoitus.
Miksi ihmeessä haluaisit sammuttaa tärkeimmän viettisi?
Vierailija kirjoitti:
Ssri lääkkeet
Tämä on tehokkain seksihalujen tappaja.
Vierailija kirjoitti:
Mene naimisiin.
Vierailija kirjoitti:
Venlafaxiini teki minusta kyvyttömän.
M 38
Minulta ei ole vienyt haluja. Ei vaikuta kaikilla samalla tavalla.
N48
No jos olet nainen, niin e-pillerit ovat tähän vastaus. Minulla lähti halut täysin kun aloitin e-pillerit ja jos jotain yritti tehdä niin se ei tuntunut yhtään miltään.
hanki vaimo joka pakottaa sinua lapsen tekoon.
Pohjalainen setämies kumppaniksi.
Vierailija kirjoitti:
Sokeria joka päivä.
Päinvastoin, naisilla makeanhimo halukkuuden mittari. Vaihdevuosien kynnyksellä monille naisille tulee tarve vältellä makeaa mukamas terveyssyistä, vaikka todellisuudessa johtuu hormonaalisista muutoksista, vanhuusiässä harva syö ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sokeria joka päivä.
Päinvastoin, naisilla makeanhimo halukkuuden mittari. Vaihdevuosien kynnyksellä monille naisille tulee tarve vältellä makeaa mukamas terveyssyistä, vaikka todellisuudessa johtuu hormonaalisista muutoksista, vanhuusiässä harva syö ollenkaan.
Sinäpäs sen sanoit! Ilmankos tekee koko ajan mieli makeaa. Silloin kun sain seksiä säännöllisesti, ei tarvinnut syödä herkkuja. Seksi siis korvasi makean.
Eikä se ikä haluja vie. Itse olen 56v nainen ja halut edelleen tallella. Mieheni kuoli muutama kk sitten. Olimme naimisissa 34v ja viimeiset 17v mies ei halunnut seksiä. Voi kun joskus vielä saisi ennen kuolemaansa.
Elämällä pitkään. Jo keski-iässä vietti on jo aika pieni.