Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vapaa Pudotus!

17.05.2006 |

Aloitan nyt uuden pinon meille, meitähän on jo tullut mukavasti mukaan=) Kiitos sinulle joka aloitin=) Ei sitä yksin tule niin tehtyä mitään mutta kun tietää että pääsee purkamaan tuntojaan teille muille niin on jotenki mielekkäämpää.

Maanantaita on ehdotettu puntaripäiväksi, se olis kyllä ihan ok. Mun täytyy kyllä häveten myöntää etten ole kunnon lenkille päässyt viä koko viikolla, pikku höntsäilyä on ollut muttei muuta ja makiaan olen sortunut mutta ei anneta pienten sortumisten hämätä=) kunhan ei tuu tavax=)

tsemppiä meille!

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
17.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään paino on käynyt jo eri kilolukeman puolella eli alimmillaan 87,5!

Minulla siis aloituspaino 88,5 ja pituutta 176. Tavoite on kokonaisuudessaan 15-20 kg:tä mutta eka etappi on 84 heinäkuun puoleen väliin.

Tyyli on tällainen: vähemmän, kevyempää, herkutellen maltilla ja pipo löysällä!

Tsemppiä kaikille, vaavi heräilee uniltaan.

illuusio

Vierailija
2/14 |
17.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, pääseekö vielä mukaan. Oon koko kevään aatellut, että jotain tarttis tehdä ja nyt tää ryhmä tuntui jotenkin kolahtavan. Mä olen kokonaista 157 cm pitkä ja painoa oli maanantaiaamuna ikävät 66 kg. Alaspäin pitäis päästä, lopullinen tavoite vois olla joku 57 kg, mutta aluksi nyt BMI:tä normaaliin ja sitten paino alkamaan taas vitosella. Maanantai sopii punnituspäiväksi. Eka viikko ei kyllä oo tähän asti menny ollenkaan kurinalaisesti, mutta ehkä tästä kirjoittamisesta saan puhtia vahtia syömisiä tarkemmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
17.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin kyllä jumpassa (tai niin kuin ohjaajamme sanoo treeneissä, kun ei ole ihan perinteistä jumppaa) maanantaina ja kerran lenkillä, mutta siihen se liikunta on jäänyt. Onneksi huomenna on taas treenit =) Tosi vaikeeta olla käymättä kaapilla, kun on kotona. Shoppailuhimo olisi suuri, mutta rahat vähissä...nameihin kuitenkin riittää =)

Olen 33-v. ja siis hoitovapaalla. Olen opiskellut aikuislinjalla markkinointia ammattikorkeakoulussa ja valmistun ensi kuussa tradenomiksi. On siis tullut istuttua paljon koneella ja nyt pitäisi saada itsensä liikkeelle.

Olen yrittänyt välttää kahvin juontia, sillä juon kahvini runsaan sokerin kera. Lisäksi se turvottaa, kuten vaalea leipä. Harmi, sillä pärjäisin hyvin vain kahvilla ja leivällä.

Tsemiä!

Vierailija
4/14 |
17.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselin eilen tuota edellistä pinoa. Vaati tuon päivän sulattelun, että sain aikaiseksi osallistua.. Jos siis vielä mukaan mahtuu.

Tällä hetkellä on tuota elopainoa kertynyt 88 kiloa, tavoite olisi tuolla 70-75 kilon tuntumassa. Pituutta on 172 senttiä. 25 vuotias olen ja hoitovapaalle siirryn vanhempainvapaalta huomenna eli vajaa 11 kuinen pojanvesseli minulla.

Jos nyt alkuun saisi puristettua 85:een serkun ylioppilasjuhliin mennessä. Saa nähdä onnistuuko parissa viikossa. :) Ja sitten elokuuhun mennessä jos saisi alle 80. Saattaa kyllä olla turhan kova vauhti, tiedä tuosta.

Vierailija
5/14 |
17.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä tämä auttais ainakin painon hallinnassa... Mulla on siis paino ollut nousussa, 160cm ja nyt just vielä aamuisin :) 53kg, mutta uhkaavalta näyttää. Tuntuu, että pikku hiljaa hipsii paino koko ajan ylemmäs. Sain tässä viime viikkoina kuitenkin sen verran ajoiksi, etten kertaakaan päässyt 55kg yli... no, tavoite on pieni pudotus, niin että mittari pysähtyis 52kg. Mun normaalipaino on 48kg, joten tämä 52kg ei periaatteessa ole iso pudotus... mutta mutta, mikä lie, nyt ei ole pysynyt paino hallinnassa. Yritän kovasti, siis syödä yksinkertaisesti vähemmän. Ja liikkua enemmän. Siis pienestä pudotuksesta on kyse, mutta iloinen olisin jos sekin onnistuis... Jospas tämä lista ja te ihanat kanssasisaret, :) auttaisitte mua sen verran ainakin, että ei lähtis ainakaan lisää nousuun tuo paino...

Ai niin, olen 29v. Tyttö 4v ja mies tietysti myös. Hän kyllä ihanan rohkaiseva, just eilenkin itkua tillittelin, kun paino harmitti kovasti. (Tiedän, että tää on naurettavaa jos jollakin on enemmän ylipainoa, mutta mä koen itseni ihan eri ihmiseksi näine muutamine extra kiloineni, siis tuntuu että liikun ihan eri tavalla jne., ja lisäksi häntäluu vaivaa... ryhti kun näyttää muuttuvan parin kilon heitoilla ja sitten häntäluu äksyilee). Mies ei valita yhdestäkään kilosta, ei siis lisää mitään paineita.

Tsemppiä jokaiselle ja koitetaan keventää... :)

Vierailija
6/14 |
17.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyiset mittani ovat 180 cm 83kg ja tavoitteena 75 kg, jos oikein innostun, niin mieluiten alikin saisi mennä. Syksyllä kun aloitin työt alkoi painokin huomaamatta nousta ja nyt täytyisi painonnousu saada aisoihin kun mitkään viimekesäiset kesähousutkaan ei mahdu jalkaan

:(

Nyt olen jo jättänyt suurimman osan pikkunaposteluista väliin ja aloittanut polkupyöräilyn. Tuntuu vain että paino ei putoa millään vaikka kuinka paljon liikkuisi. No jospa tällä porukalla alkaisi mullakin paino vaihtamaan kymmenlukua.

Tsemppiä kaikille ja hyviä lenkkikelejä

Vierailija
7/14 |
17.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Mieli tekee päästä eroon ylimääräisistä kiloista! Olen 178cm pitkä ja painoa on tällä hetkellä 86kg. Sain vauvan helmikuun alussa, raskauden aikana painoa ei tullut kuin 4kg ja kaikki se on jo hävinnyt. Ongelmana ovat jo ennen raskautta kertyneet liikakilot. Imetän vielä, joten painonpudotustahti pitää olla rauhallinen. Tavoitteena on, että syksyllä painan alle 80kg. Liikuntaa harrastan päivittäin, sama kävelylenkki vaunuilla ja sen lisäksi teen kotijumppaa muutamana iltana viikossa ja yritän katsoa mitä suusta alas menee..

Vierailija
8/14 |
18.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen nyt liikkunut suht paljon viimeisten viikkojen aikana ja manannut miehelleni, kun paino ei putoa. Hän onneksi entisenä aktiivi urheilijana on lohduttanut, että kun alkaa harjoittelemaan niin paino yleensä nousee tai pysyy samassa kun lihasmassa kasvaa. Siis olen ottanut apuun mittanauhan ja lantiolta on lähtenyt 2 cm! Hyvä alku sekin. Hankin myös treenivihon, johon meinaan laittaa ylös mitä olen tehnyt yms. Kai mikä tsemppaa eteenpäin on kokeiltava. Olen myös itse sortunut suklaaseen, kun pikkutytöstäni löytyi harvinainen sairaus. Yritän tässä silti kaikkeni ja ajattelen, että ei saa lannistua koska tyttöni voi hyvin. Tsemppiä kaikille. Maanantaita jännityksellä odottaen.

Laihdutin 5 v sitten 16 kg, jotka tuli raskauden myötä takaisin. Opin jo silloin, että joka päivä ei kannata vaakassa käydä ja pienistä takaiskuista ei kannata lannistua.

Vierailija
9/14 |
18.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä vapaa pudotus on alkanut toiveikkaasti. 800 g on tippunut parissa päivässä, mutta kovan työn takana on sekin ollut. Aamuisin pyrin käymään 20 min. reippaalla lenkillä ennen miehen töihin lähtöä ja päivän mittaan ulkoilen pojan kanssa pariin otteeseen. Apuanne kaipaisin herkullisten kevyiden reseptien löytämiseen. Aina ei jaksa tehdä salaattia.

Ehdoitan, että kukin laittaisi pinoon parhaan kevyen ruokaohjeensa.

Aloitan omalla suosikillani:

Parempi papupöperö

1 tlk tomaattimurskaa (yrtti- tai valkosipulimausteista)

1 tlk valk. papuja tomaattikastikkeessa

1 kasvisliemikuutio

mustapippuria

basilikaa

ripaus sokeria/ketsuppia

muutama tippa tabaskoa, jos tykkää tulisemmasta

Papupöperön kanssa syön vähän kevytfetakuutioita ja hyvää on!!

Painonvartioiden taulukoitten mukaan ruoassa on omien laskujeni mukaan 5,5 pistettä ilman fetaa. Annospisteiksi tulisi n. 1,5-2. Eli ei paljon. :)

Vielä painolukemani:

Lähtö 65kg

Nyt 64,2

Tavoite 57

Ikä/Pituus 27/164

Tsemppiä kaikille vapaasti putoaville!! ;)

Vierailija
10/14 |
18.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...erityistsempit Pipsa31:lle!

Voimia ja lämpimiä aatoksia lähetän sinulle! :)

Vierailija
11/14 |
18.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen Valion aktiivikäyttäjä (eli bongailen reseptejä yms), ja huomasin, että heillä on kevennettyjä ruokalistoja. Käykääpä katsomassa

http://www.valio.fi/channels/www/etusivu/ravitsemus_ja_hyvinvointi/pain…

Päivittäiset kilokalorit ovat n. 1500. Itse syömme ihan tavallista kotiruokaa eikä minulla ole mitään laihduttajan reseptejä. Yritän syödä vielä terveellisemmin, liikkua enemmän ja vähentää makean syöntiä. Salaatit ja jogurtit ovat minulla lounasruokaa, mutta taaperolle on kuitenkin aina tehtävä ruoka ja iltapäivällä koko köörille. Ehkäpä kilot tippuvat syksyllä, kun kävelen töihin ja kotiin.

Vierailija
12/14 |
18.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt tuli mitta täyteen!!!

154cm/66,6kg ja 4kk ikäinen vauva täysimetyksellä: lähden nyt aluksi mukaan tyylillä turhat makeat pois ja lisää liikuntaa, sitten kun vauva syö kiinteitä, niin voi aloittaa kovemman dieetin.

esikoisen jälkeen kilot tippui iloisesti vaikka mitä söi, nyt ei lähde sitten grammaakaan millään... tavoite olisi 50-53kg, mutta jos alle kuudenkympinkin menis, niin se olis mahtavaa!

Toivottavasti pysymme tiiviinä ryhmänä toisiamme tsempaten! Punnitusko oli maanantaisin?

Miten teidän puolisot suhtautuu asiaan? Meillä miehellekin on kertynyt tässä reilut 10kg lisää viimeisen vuoden aikana ja hän on kyllä myös aika motivoitunut laihduttamaan.

Vierailija
13/14 |
18.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen pystynyt laiduttamaan ihan normaalilla ruokavaliolla. Olen jättänyt makeat pois, mutta pidän silloin tällöin herkuttelu päiviä. Toki katselen mitä syön. Ei mitään rasvaista ruokaa tule syötyä. Edellisestä kerrasta opin sen, että paino laskee ja pysyy poissa, kun muuttaa ruokailutottumuksensa kokonaan.

Kiitokset kuurakeijulle! Yritän jaksaa, vaikka vaikeaa se välillä onkin.

Vierailija
14/14 |
21.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alku lähtökohdat:

Paino: 100

Pituus: 168

Ikä: 23

Pieni 9kk vanha tyttö nukkuu tuolla omassa huoneessaan. Huomenna tämä mamma suuntaa klo 12 kuntosalille oman ohjelman tekoon, ja siitä alkaakin sitten saliharjoittelu.

Vaunulenkit on tällä hetkellä mun ainoa liikuntamuotoni.

Hyvä me!

Heather ja neiti-nessukka 9kk