Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakaa minua viisaammat!

Vierailija
17.05.2006 |

Olemme aloittamassa lapsettomuushoidot ja tarkoitus oli ehtiä tehdä ensimmäinen ennen kesätaukoa. Kärsimme sekundäärisestä lapsettomuudesta. Lääkäri sanoi, että aloita ehkäisypillerit kuukautisten ekana päivänä....joiden piti alkaa lauantaina. Niitä ei edelleenkään kuulu. Tein hätäpäissäni testin maanantaina, joka näytti negaa.

Voinko ajatuksillani siirtää niitä näin paljon? Nyt kerrankin kun toivoisin, että alkaisivat, niin eihän niitä kuulu.

Miksi edes nyt tällä kertaa näiden kuukautisten ei onnistu tulla?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
17.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
2/20 |
17.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
17.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin ainakaan mitään " luonnon" lähettämää viestiä. Eri asia sitten on, miksi tunnetasolla reagoit niin vahvasti ja alat epäröidä. Ehkä et tunne olevasi valmis hoitoihin, tai hieman pelkäät niitä ja olet epävarma tulevaisuudesta. Luonnollisia tunteita nekin.

Vierailija
4/20 |
17.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siirränkö siis alitajuisesti kuukautisia? Ovatko kuukautiset tahdollisia vai tahdosta riippumattomia elimistön toimintoja?

ap

Vierailija
5/20 |
18.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
6/20 |
18.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi olemme lapsettomuushoitohin menossa.

ap

Vierailija
7/20 |
17.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odota muutama päivä ja tee uusi testi. Tai sinun sijassasi minä varmaan tekisin uuden testin joka aamu kunnes joko kuukautiset alkaisi tai testi näyttäisi plussaa...

Onnea yritykseen!

Vierailija
8/20 |
17.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta enemmän tässä nyt joku muu mättää. En ole raskaana.

ap

Vierailija
9/20 |
17.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittääköhän luonto kertoa meille jotain...että esim. älkää tehkö lasta hoidoilla?

ap

Vierailija
10/20 |
17.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös teillä ole jo yksi lapsi, luomusellainen?

Muuten, kaksikin kaveriani on saanut tuon saman tuomion, molemmilla on nyt lapsia. Ihan luomusti. Ei ne lääkäritkään aina ole oikeassa.

Vierailija
11/20 |
17.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
12/20 |
17.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
13/20 |
17.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olivat silloin jo myöhässä kun tein. (Ajattelin, että jos teen testin, niin se auttaa mua psykologisesti päästämään kuukautiset ulos....tiedän ettei mitään järkeä.)

ap

Vierailija
14/20 |
17.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin erittän raskaana ja oireita oli paljon, kuukautiset yli viikon myöhässä. Testi näytti kuitenkin negatiivistä!! Myöhemmin sitten olikin vahva plussa..eli jos istukkahormonia on vähän niin se ei välttämättä näy.. tee aamuvirtsasta seuraava testi. Jos se olisi konsentroituneempaa.

Vierailija
15/20 |
17.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai on tietysti lääkäreiden kielessä -näin minullekin sanottiin. Mutta kaksi kuukautta tämän tuomion jälkeen olin AIVAN LUOMUSTI raskaana.

Sulla on nyt sellaiset vaihtoehdot, että joko olet raskaana tai menkkoja pidättelee jokin hormonihäiriö. Sinuna testaisin kyllä uudelleen huomenna aamupisusta (vaikka voi testin tehdä keskellä päivääkin). Ja sitten vaan odottelsin menkkoja.

Tsemppiä!!!!

T: 1v5kk pojan äiti ja myös toista kierrosta aloittamassa

Vierailija
16/20 |
17.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siis mahdotonta ettei vielä maanantaina näkyisi

Vierailija
17/20 |
17.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäri oli myös testituloksistamme sitä mieltä, että ERITTÄIN epätodennäköistä onnistua omin voimin. Siksi en edes jaksa ajatella, että se olisi onnistunut.

Nyt enemmänkin on .aska olo, kun edes tässä yhdessä asiassa eli niiden kuukautisten tuottamisessa tässä kohdin onnistu:(

ap

Vierailija
18/20 |
17.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja muista tulla tähän ketjuun kertomaan mitä testi näyttää!

Vierailija
19/20 |
17.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en edelleenkään ajattele sen olevan mahdollista. Olen ennemminkin peloissani, että mitä luonto yrittää minulle kertoa? Onkohan tässä takana jokin viesti tyylillä " älä mene hoitoihin tai saat lisää surua!" ?

ap

Mutta jos olisin raskaana, joka on noin 0,00000000001 % mahdollisuus, kertoisin sen varmasti teille!

Vierailija
20/20 |
17.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

stressasin jollain tasolla aina ennen kuukautisia, mutta nyt kyllä minun täytyy sanoa, että kun tulokset tulivat ja olivat niin huonot, niin en ole mielestäni enää stressannut asialla. Olen aivan rentona siitä asiasta, että kuukautiset tulevat (tai niiden tulisi tulla)...olen vain huolissani siitä, että mitä tämä on?

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kolme